پرداخت بیش از ۲۷ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در استان مرکزی

حسین آبادی از پرداخت بیش از ۲۷ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه در ۸ ماهه ابتدایی سال جاری به اقشار مختلف مردم در استان مرکزی خبر داد.

«عظیم حسین آبادی» با توجه به نزدیک بودن به سیزدهمین سالروز تأسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران از پرداخت بیش از 27 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به اقشار مختلف در استان مرکزی خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این تسهیلات به ارزش 5 هزار و نهصد میلیارد ریال بوده که  در 8 ماهه ابتدایی سال جاری انجام شده است.

 

مدیر شعب بانک مهر ایران در استان مرکزی منابع این بانک در استان مرکزی در پایان آبان ماه سال جاری را 11،042 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: مانده تسهیلات فعال بانک قرض الحسنه مهر ایران استان مرکزی نیز 11،101 میلیارد ریال است که این اعداد نشان می دهد بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان مرکزی نسبت به منابع موجود تسهیلات بیشتری پرداخت نموده است.

 

وی خاطر نشان کرد: در 8 ماهه ابتدایی سال جاری این بانک اقدام به پرداخت بیش از یکصد فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش حدوداٌ 40 میلیارد ریال به مددجویان نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و بنیاد برکت در استان مرکزی کرده است.

 

این مقام مسئول پرداخت بیش از 320 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ 170 میلیارد ریال به زوج های جوان از ابتدای سال جاری را از دیگر اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان مرکزی عنوان کرد.

 

حسین آبادی ادامه داد: از جمله اقدامات موثر در سال جاری که با هدف رونق تولید و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان داخلی صورت پذیرفته است، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه 4 درصد در قالب وام های حمایت از کالا و خدمات ایرانی و کالا کارت بوده که بانک قرض الحسنه مهر ایران در این بخش نیز اقدام به پرداخت 1100 فقره تسهیلات به مبلغ 162 میلیارد ریال به هم استانی های عزیز نموده است.

کد خبر 998776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha