۱۰۸ فقره مجوز کارت بازرگانی در استان سمنان صادرشد

مداح با بیان اینکه در هشت ماهه ابتدای امسال ۱۰۸ فقره مجوز کارت بازرگانی در استان سمنان صادرشده است گفت: از این تعداد ۶۴ فقره مجوز برای تمدید و ۲۹ فقره برای صدور کارت بازرگانی ثبت‌شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «حمیدرضا مداح» در گفتگو با خبرنگاران  از صدور ۱۱ مورد مجوز برای تغییر کارت و چهار مورد برای تعلیق آن خبردادوگفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۳ فقره کارت بازرگانی در استان صادرشده است.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه در هشت ماه ابتدای سال جاری دو هزار و ۷۰۰ سفارش واردات کالا به این استان ثبت‌شده است اضافه کرد: ارزش این کالاهای صادراتی ۵۲۰ میلیون دلار برآورد شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این مدت بیش از سه هزار پرونده ثبت سفارش واردات کالا در استان سمنان به ثبت رسیده است، اظهارداشت: کالاهایی از قبیل ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه، مواد اولیه موردنیاز خط تولید واحدها، محصولات شیمیایی، مواد نساجی و مصنوعات مربوطه، اجزا و قطعات لوازم‌خانگی، محصولات فلزی، قطعات خودرو، مواد اولیه مربوط به تولید محصولات بهداشتی و شوینده و غیره در استان موردبررسی قرارگرفته است.

کد خبر 998803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha