برگزیدگان بیست وچهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان پیام نور اعلام شد

بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان پیام نور به میزبانی زنجان برگزار شد و نفرات راه یافته به دور کشوری معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در زنجان برگزار شد و نفرات راه‌ یافته به مرحله کشوری مشخص شدند.

 

در بخش آقایان در رشته قرائت تحقیق، حسین قبادی با امتیاز ۸۶,۵ و سجاد سیمراخ با امتیاز ۷۲.۵ به ترتیب نفرات اول و دوم شدند. پیمان حاجی با امتیاز ۷۵ در رشته قرائت ترتیل عنوان نخست را کسب کرد و ایرج اسدی با امتیاز ۸۰ و رامین کرمی با امتیاز ۶۷ به ترتیب حائز رتبه‌های اول و دوم شدند.

 

در بخش بانوان نیز در رشته ترتیل معصومه کاج با امتیاز ۸۸,۵، ملیحه رجبی با امتیاز ۸۰ و ناهید ربیعی با امتیاز ۷۱ به ترتیب نفرات اول تا سوم این بخش شناخته شدند. نرگس خدابنده‌لو با امتیاز ۷۰.۵ رتبه نخست رشته دعا و مناجات‌خوانی را از آن خود کرد و زهرا کاوندی با امتیاز ۶۷.۵ نفر دوم این بخش شد. زهرا ارغوانی‌فرد با امتیاز ۱۷۸ و لیلا بیگدلو با امتیاز ۸۹.۵ نیز به ترتیب رتبه‌های اول و دوم رشته حفظ ۱۰ جزء را کسب کردند.

 

شمسی چراغی در رشته آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، فرانک جرسی در رشته پرسمان معارفی و رقیه جعفری در رشته آشنایی با احادیث اهل‌بیت‌(ع) برگزیدگان بخش معارفی مرحله کشوری از استان زنجان هستند.

 

کد خبر 998843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha