برگزاری بزرگداشت شهید «فخری زاده» در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع)

حجت الاسلام رضایی گفت: مراسم بزرگداشت دانشمند هسته‌ای، شهید «فخری زاده» در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد رضایی» امروز (دوشنبه 10 آذر) از برگزاری مراسم بزرگداشت دانشمند هسته‌ای، شهید «فخری زاده» در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: این مراسم با سخنرانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) در ساعت 19 روز سه شنبه 11 آذر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با محکوم کردن ترور این دانشمند هسته‌ای افزود: ترور شهید «فخری‌زاده»، انگیزه و اراده ملت همیشه در صحنه ایران را در دفاع از انقلاب اسلامی بیشتر می کند.

حجت الاسلام رضایی تاکید کرد: این جنایت ها موجب می شود تا راه پر افتخار این شهید گرانقدر و سایر شهیدان عرصه علم و دانش با صلابت بیشتری طی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس ادامه داد: مراسم این شهید بزرگوار به دلیل شیوع کرونا و پرهیز از هر گونه تجمع از  صدا و سیمای مرکز فارس به صورت مجازی و پخش زنده تلویزیونی از شبکه فارس پخش خواهد شد.

وی اعلام کرد: همچنین از طریق آدرس fars.irib.ir  و صفحه های اینستاگرامی dezhkam_ir  و iribfars این مراسم به صورت مجازی قابل مشاهده خواهد بود.

کد خبر 998858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha