جمع‌آوري ۱۶ خرده فروش مواد مخدر در ایرانشهر

سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان ایرانشهر از اجراي طرح پاكسازي نقاط آلوده ودستگیری ۱۶خرده فروش مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد

حسن کیخا امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار کرد: در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پیشگیری از وقوع جرائم، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در سطح شهرستان ایرانشهر به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اين طرح که در سطح کلانتری شهرستان اجرا شد، پس از شناسایی و رصد اطلاعاتی با همکاری دیگر رده های عملیاتی در شهرستان طی چند عملیات مجزا وارد عمل شده و تعداد 16خرده فروش مواد مخدر را دستگير و مقاديري از انواع مواد مخدر و آلات استعمال را كشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

کیخا با تقدیر از تعامل و مشاركت مردمي با پليس در راستاي برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوك بويژه در زمينه توليد و توزيع انواع مواد مخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامي ایرانشهر  در ادامه از دستگيري سارق سیم و کابل برق و کشف آلات و ادوات سرقت و کشف 3 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

حسن کیخا گفت: ماموران کلانتری 11حین گشت زنی هدفمند متوجه فردی می شوند که در حال سرقت از ترانس برق است.

وی افزود: متهم به محض روئیت پلیس قصد فرار داشت که با هوشیاری ماموران  و در اقدامی ضربتی دستگیر و از متهم آلات و ادوات سرقت کابل های برق و قطعات الکتریکی ترانس های برق کشف ودر بازجویی از وی به 3فقره سرقت کابل برق و تجهیزات مخابراتی اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان ایرانشهر  در پایان ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس، عنوان کرد: شهروندان به هشدارهای پلیسی در حوزه پیشگیری از سرقت و سایر ناهنجاری‌های اجتماعی توجه کنند و زمینه ارتکاب جرم را از سارقان سلب کرده و با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات پیرامون موارد مشكوك از طریق سامانه 110 پلیس را در ایجاد امنیت یاری کنند.

 

کد خبر 998881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha