تقویت تعامل در راستای مقابله با بحران کرونا ضروری است

جهانبخش با اشاره به فعالیت قرارگاه شهید سلیمانی، گفت: تقویت تعامل بین دستگاه های اجرایی و این قرارگاه برای مقابله با بحران کرونا، دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا ضروری است.

 سرهنگ« احسان جهانبخش» امروز(10 آذر) در حاشیه دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) که در خصوص تعامل و همکاری باهم در زمینه های مختلف محرومیت زدایی و مبارزه با کرونا برگزار شد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: مشارکت و همراهی عمومی در راستای مقابله با بحران کرونا ضروری است.

 

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان با اشاره به فعالیت گروه های جهادی و بسیجی در راستای مقابله با بحران کرونا، بیان کرد: فعالیت بسیج و جهادگران در قالب قرارگاه شهید سلیمانی سازماندهی شده است.

 

وی با اشاره به حوزه فعالیت قرارگاه شهید قاسم سلیمانی، تصریح کرد: کمک به کادر درمان و یاری رساندن به مستضعفان، محرومان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا از جمله وظایفی است که برای این قرارگاه تعریف  شده است.
جهانبخش  ادامه داد: همه باید دست به دست یکدیگر داده و در این راه از ظرفیت‌های مجموعه‌های بسیج مردمی و دانشجویی، انجمن‌های اسلامی، روحانیون و بازاریان استفاده شود.

 

جهانبخش خاطرنشان کرد: قرارگاه شهید سلیمانی با همکاری وزارت بهداشت و درمان به منظور کنترل و مقابله با کرونا در حوزه ردیابی، بیماریابی و قرنطینه بیماران کرونایی راه‌اندازی شده است.

 

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان با تأکید بر اهمیت ارتباط و تعامل گروه های جهادی با یکدیگر و نیز نهادها و ارگان های استانی، گفت: ما باید بتوانیم با وحدت و انسجام و هماهنگی بیشتر، کارها را جلو ببریم و با همدلی و هم افزایی زمینه محرومیت زدایی از چهره مناطق محروم و مقابله با بحران کرونا تلاش کنیم.

 

جهانبخش با اشاره به نقش آفرینی بسیج در همه عرصه‌ها و گستردگی این نقش آفرینی در جامعه، عنوان کرد:  توجه به محرومان و زدودن چهره محرومیت از محلات محروم یکی از رسالت‌های عظیم بسیج است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان لرستان هم در این جلسه با تاکید بر ضرورت تقویت تعامل و همکاری، گفت: بسیح سازندگی و گروه های جهادی در راستای محرومیت زدایی  و خدمت به محرومان عملکرد مثبتی داشته اند.

 

گفتنی است، در این جلسه با تاکید بر ضرورت همکاری در راستای تقویت و هم افزایی گروه های جهادی، دو سازمان ماموریت های انجام شده و در دست اقدام  در جهت محرومیت زدایی از چهره استان و اشتغال را بیان کردند.

 

کد خبر 998916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha