خبرنگاران مطالبه گرباشند

قنبری با بیان اینکه خبرنگاران مطالبه گر باشند، گفت: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و باید مشکلات آنان را به گوش مسئولان برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«بهزاد قنبری» امروز(دوشنبه، ۱۰ آذر) در نشست صمیمی با خبرنگاران این شهرستان که در محل سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهادت شهید فخری زاده از دانشمندان کشورمان را تسلیت گفت و افزود: جوانان این مرز و بوم راه این بزرگواران را با تمام توان ادامه می دهند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا از تلاش های خبرنگاران این شهرستان در انعکاس اخبار و مشکلات مردم تقدیر و تشکر کرد و گفت: هر فردی که حرفه خبرنگاری را قبول می کند اگر از ته دل قبول نکند و یقین قلبی نداشته باشد در این عرصه کم می آورد.

 

وی با بیان اینکه خبرنگار کسی است که علم دانستن و هنر توانستن دارد، تصریح کرد: صداقت در رفتار، گفتار و کردار خبرنگاران مد نظر مخاطبین است و اگر در خبرنگاران این ویژگی ها باشد در مردم اعتماد به این قشر به وجود می آید.

 

قنبری با اشاره به اینکه خبرنگاران باید مطالبه گر باشند و بنده نیز از مطالبه گری خبرنگاران حمایت می کنم،اظهارکرد: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و باید مشکلات آنان را به گوش مسئولان برسانند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این بیانیه بر خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی تاکید داشته و خبرنگاران در راستای تبیین این بیانیه در بین مردم تکلیف و رسالت سنگینی دارند و باید در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

وی از خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم نام برد و افزود: خبرنگاران در راستای بصیرت افزایی نیز نقش مهمی دارند و باید مردم را نسبت به توطئه های دشمنان آگاه کنند.

 

قنبری با بیان اینکه دشمنان جنگی تمام عیار بر کشور و ملت تحمیل کرده اند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران در این شرایط باید امید را به جامعه تزریق کنند.

 

*خبرنگاران مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند

 

حجت الاسلام«سیدعلی سیدرضایی» نیز در این نشست با تسلیت شهادت شهید محسن فخری زاده،اظهارکرد: دشمنان با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها تلاش دارند عملکرد نظام و مسئولان را ضعیف جلوه دهند و خبرنگاران در آگاه سازی مردم از این توطئه دشمنان و برجسته سازی خدمات نظام نقش ویژه ای دارند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا بر تشریح نتیجه مذاکرات قبلی برای مردم توسط اصحاب رسانه تاکید کرد.

 

حجت الاسلام سیدرضایی خاطرنشان کرد: خبرنگاران تریبون درخواست مردم باشند و مشکلات اقشار آسیب پذیر را به گوش مسئولان برسانند.

 

کد خبر 998950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha