آغاز عملیات فرهنگی  اجتماعی قرارگاه شهید سلیمانی در ایلام

عملیات اجتماعی فرهنگی قرارگاه شهید «حاج قاسم سلیمانی» در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح غربالگری محله به محله در استان ایلام آغاز شد.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با اشاره به اجرای  عملیات فرهنگی  اجتماعی قرارگاه شهید سلیمانی به منظور مبارزه با کرونا، اظهار کرد: این طرح به صورت محله به محله با حضور و همت روحانیون و مبلغین، هیئات مذهبی، نخبگان دینی و موثرین فرهنگی، کانون مداحان ،گروه های مردمی و جهادی، پایگاه های فرهنگی و اجتماعی محلات اجرا می شود.

 

حجت الاسلام «حشمت الله رستمی» یادآور شد: تقویت فعالیتهای اجتماعی در خصوص مبارزه با کرونا به ویژه طرح مواسات و کمک مؤمنانه از اهداف این اجرای عملیات فرهنگی و اجتماعی قرارگاه شهید سلیمانی در سطح محلات است که با محوریت روحانیون و نهادهای مردمی و گروه های جهادی برگزار می شود.

 

وی ایجاد جریان استغفار و دعاهای جمعی با بهره گیری از ظرفیت کانون مداحان، ایجاد و راه اندازی جریان آموزش همگانی با بهره گیری از شبکه تبلیغ و روحانیون و مبلغین و مبلغات و تشکیل ستادهای محلات با محوریت مساجد در راستای تقویت پویش امید و همدلی و کمک های مؤمنانه در سطح محلات استان را از  محورهای این عملیات برشمرد.


معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام  خاطرنشان کرد: تهیه و پخت غذای گرم تولید ماسک جهت حمایت از افراد بی بضاعت و تولید محتوای دین در فضای مجازی جهت بهره مندی جامعه هدف سازمان تبلیغات و عموم مردم در راستای مبارزه همگانی و تاثیرگذار با کرونا  از محورهای دیگر عملیات فرهنگی و اجتماعی قرارگاه شهید سلیمانی در استان است.

 

گفتنی است، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای غربالگری محله به محله به عنوان یکی از مهم ترین طرح‌های مبارزه با کرونا و شناسایی افراد مبتلا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه امیرالمومنین(ع) در سراسر استان اجرا می شود.

کد خبر 998957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha