امضای تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت کارخانجات مخابراتی ایران

تفاهم نامه همکاری فی مابین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به امضای رئیس پژوهشگاه و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، با توجه به نامگذاری سال جاری تحت عنوان سال جهش تولید و به منظور حمایت از تولید کنندگان داخلی، تفاهم نامه همکاری فی مابین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به امضای رئیس پژوهشگاه و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران رسید.

در این مراسم «جمشید آقایی» با اشاره به تجهیزات بسیار فنی و مناسب در اختیار این کارخانه گفت: ساختار خط تولید این کارخانه بسیار انعطاف پذیر بوده و آرایش خط تولید به سرعت در خدمت محصول جدید قرار می گیرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ITMC افزود: شرکت کارخانجات مخابراتی در حوزه IOT از سال 87 در حوزه کشاورزی و آبیاری هوشمند توانسته ایم مصرف آب در باغات را تا حدود 40 تا 60 درصد کاهش دهیم و در حال حاضر آماده تجاری سازی این محصول هستیم.

«روح الله نصیری» نیز با اشاره به لزوم حمایت از تولید داخلی گفت: اگر بتوانیم با همکاری یکدیگر محصولاتی را که در پژوهشگاه به صورت آزمایشی تولید شده، به تولید انبوه برسانیم یک فرآیند برد-برد را رقم زده ایم.

مدیرعامل شرکت ITMC تاکید کرد: تقویت ارتباط با پژوهشگاه با کارخانجات می تواند الگوی مناسبی برای سایر پژوهشگاه ها باشد.

وی افزود: با تجربه سال های متوالی فعالیت در بخش ICT نقاط قوت و ضعف این فرآیند را احصا کرده ایم و با کمک و همراهی پژوهشگاه قطعا می توانیم اتفاقات بسیار خوبی را در آینده رقم بزنیم.

«وحید یزدانیان» با تشکر از حضور مدیران ارشد کارخانجات مخابراتی ایران گفت: ما همیشه ITMC را از خودمان می دانستیم و با این نگاه هر گونه همکاری و کمکی که بتوانیم به رونق تولید این کارخانجات انجام دهیم، کوتاهی نخواهیم کرد.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به محصولات آزمایشی تولید شده در پژوهشگاه عنوان کرد: برخصی محصولات به دلایل مختلف هنوز به مرحله تجاری سازی و تولید انبوه نرسیده است و امیدواریم با امضای این تفاهم نامه زمینه تجاری سازی این محصولات فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دانش ICT در کشور توسعه مناسبی داشته و در حال حاضر نیازمند طراحی صحیح برای حرکت به سمت تولید است.

یزدانیان ادامه داد: ما در همکاری با ITMC جدی هستیم و قطعا رشد این شرکت با عنایت به اینکه در بورس نیز قرار گرفته، نقش موثری در توسعه بازار سرمایه کشور خواهد داشت.

خاطر نشان می شود در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری دوجانبه به امضای طرفین رسید.

کد خبر 998959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha