حل مشکلات اقتصادی و معیشتی سرلوحه کار مجلس یازدهم است

​منتظری گفت: پاسخ به مشکلات اساسی مردم به ویژه دغدغه های اقتصادی و معیشتی جامعه سرلوحه کار مجلس یازدهم قرار دارد.

«غلامرضا منتظری» ضمن گرامیداشت روز مجلس شورای اسلامی و یاد و خاطره شهید مدرس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: شهید آیت الله مدرس اسوه و الگوی نماینده تراز محسوب می شود.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی به شهادت محسن فخری زاده، بزرگمرد عرصه علمی و هسته ای کشور اشاره کرد و ادامه داد: شهید فخری زاده با شهادت خود بار دیگری موجی از عزت و افتخار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

 

وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی به عنوان یک نهاد مردمی محسوب می شود و دو وظیفه و رسالت اساسی برعهده دارد که شامل قانونگذاری و نظارت است.

 

منتظری، مجلس شورای اسلامی را ریل گذار آینده کشور دانست و افزود: اگر می خواهیم چشم انداز و افق پیش روی حرکت یک کشور را پیدا کنیم باید به ریل گذاری و حرکت مجلس شورای اسلامی توجه کنیم.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امام راحل فرموند مجلس در راس امور است و این به دلیل همان نقش تعیین کننده ای است که مجلس شورای اسلامی در تحولات ایفا می کند.

 

وی اضافه کرد: خوشبختانه مجلس یازدهم با رویکرد جهادی و انقلابی شکل گرفته است و در روزهای آغازین فعالیت خود از سوی مقام معظم رهبری به امتیازات ویژه ای مفتخر شد که این امتیازات کمتر درباره سایر مجالس شورای اسلامی استفاده شده بود، البته مجلس یازدهم باید محبت و عنایت معظم له را قدر بداند تا بر صدر بنشیند.

 

منتظری تصریح کرد: عملکرد مجلس یازدهم باید به گونه ای باشد که امید، نشاط و اعتمادآفرینی را در مردم تقویت کند.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روزهای آغازین شکل گیری با عزمی راسخ پاسخ به مشکلات اساسی مردم به ویژه دغدغه های اقتصادی و معیشتی جامعه را سرلوحه کار خود دادند، متذکر شد: تمامی کمیسیون ها به ویژه کمیسیون های تخصصی اقدامات اولیه لازم را برای پاسخ به این نیاز مردم در دستور کار خود قرار دادند و در نهایت زمینه تصویب بسته معیشتی برای مردم فراهم شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش تعیین کننده کشاورزی در تحولات کشور و تامین نیازهای موردنیاز جامعه، یکی از دغدغه های همیشگی کشاورزان تثبیت قیمت ها بود و خوشبختانه در مجلس یازدهم در نخستین گام قیمت گندم به عنوان یک محصول راهبردی مصوب شد و تثبیت قیمت زعفران نیز در دستور کار قرار گرفت.

 

منتظری اضافه کرد: مقرر شد سایر محصولات راهبردی و تعیین کننده کشاورزی نیز از نرخ مصوب برخوردار باشند تا کشاورزان در این حوزه دغدغه نداشته باشند.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب شکل گیری دولت انقلابی، کارآمد و جوان جزو انتظارات همه مردم است و مجلس شورای اسلامی در شکل گیری این ترکیب می تواند نقش تعیین کننده داشته باشد.

 

 

کد خبر 998979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha