مردم برای کارهای غیرضروری به بانک ها مراجعه نکنند/ افزایش مراجعات بانکی به دنبال تعطیلی ادارات

باقریان به ضرورت استفاده مردم از باجه های دیجیتال تاکید کرد و گفت: مردم برای کارهای غیرضروری به بانک ها مراجعه نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان ، «عبدالله باقریان» شامگاه امروز (دوشنبه 10 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همکاران ما و سیستم بانکی مثل بقیه دیگر اقشار جامعه با بیماری کرونا درگیر هستند.

 

دبیر شورای هماهنگی بانک های استان گلستان ادامه داد: ما در مجموعه بانک های استان تابع تمامی دستورالعمل های ستاد کرونا هستیم و آنها را یک به یک اجرا می کنیم تا خللی در اجرای مصوبات اتفاق نیفتد.

 

باقریان  یادآور شد: همکار من نیز به بیمارکووید ۱۹ مبتلا می شود و بخشی از آنها باید در قرنطینه بمانند و از آنجا که فعالیت بخش های مختلف بانک تخصصی است نمی توانیم کسی را جایگزین افراد بیمار شده کنیم.

 

وی افزود: باوجود اینکه در ستاد استانی کرونا تاکید شد که بانک ها با 50 درصد ظرفیت فعالیت کنند ولی با تمام نیروها تلاش کردیم که مشکلات مردم را کم کنیم تا تجمعی در بانک ها اتفاق نیفتد.

 

دبیر شورای هماهنگی بانک های استان گلستان در خصوص شلوغی بانک ها گفت: از آنجایی که ادارات در این ایام تعطیل شده برخی از کارمندان و مردم فرصت را مغتنم شمردند تا به کارهای بانکی خود برسند و باید تدابیری بیاندیشیم که سلامتی مردم و همکاران را حفظ کنیم.

 

باقریان تاکید کرد: سیستم بانکی قسمت های بانکداری نوین را توسعه داده است و حتی اعطای تسهیلات نیز از طریق گوشی های همراه قابل اجرا است و درخواست داریم مردم برای کارهای غیرضرور به بانک ها مراجعه نکنند.

کد خبر 998993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha