شهادت فخری زاده بیانگر عمق کینه دشمنان به اندیشه های فرزندان این مرز و بوم است

پورقربان گفت: به شهادت رساندن شهید فخری زاده توسط دشمنان بیانگر عمق کینه آنان نسبت به فرزندان برومند ملت ایران است.

«حسن پورقربان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر با تبریک و تهینت شهادت شهید محسن فخری زاده اظهار کرد: خبر شهادت مجاهد عرصه جهاد علمی و خودکفایی ، دکتر محسن فخریزاده رضوان الله علیه، سخت و جانکاه بود که چهره خبیث دشمنان اسلام و ایران اسلامی را بیش از پیش به جهانیان نشان داد.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: شهادت روزی سوداگران عشق و معنویت است و نصیب کسانی می شود که با حق معامله دارند و شهید فخری زاده با شهادت خود با خدا معامله شیرین انجام داد.

 

 وی خاطر نشان کرد: آنچه که امروز رخ داد ، برگ دیگری از اسناد جنایت تروریسم دولتی است که رژیم منحوس صهیونیستی با افتخار خودش را پرچمدار آن می داند.

 

پورقربان گفت: این نخستین بار نیست که استکبار کوردل دست به این گونه اقدامات بزدلانه می زند و آنان می دانند با این شیوههای خباثت آمیز نمی توانند خللی در اراده مصمم ملت بزرگ ایران ایجاد کنند.

 

وی با بیان اینکه شهید فخری زاده از دانشمندان خدوم و پژوهشگران برجسته در صحنههای علمی کشور بودند، خاطر نشان کرد: به شهادت رساندن شهید فخری زاده توسط دشمنان بیانگر عمق کینه آنان نسبت به فرزندان برومند ملت ایران است.

 

 فرمانده سپاه ناحیه بهشهر یادآور شد: ضمن تسلیت این حادثه به  مقام معظم رهبری،جامعه علمی کشور و مردم متدین ایران اسلامی و طلب صبر و شکیبایی برای خانواده این شهید عالی مقام ، از خداوند متعال  برای روح بلند ایشان علودرجات را مسالت می نمایم.

کد خبر 999015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha