بچه‌های مسجد با تأسی به شهدا، تمام توان خود را  در تحقق تمدن نوین اسلامی فراهم کنند

حجت‌الاسلام ذاکر با اشاره به رسالت اهالی مسجد بویژه جوانان در تهذیب نفس و فراگیری علوم نافع، گفت: ضرورت دارد که جوانان در این باره مجاهدت کنند و در راه قوی شدن کشور از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

حجت الاسلام «حجت الله ذاکر» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به ترور شهید فخری زاده، اظهار کرد: هر قدر ایران در عرصه های مختلف قوی شود، بازدارندگی به همان میزان بیشتر خواهد شد و در صورتی که در زمینه های علمی، دفاعی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی قوی شویم و به دستاوردهای بیشتری دست یابیم، ضریب نفوذ دشمن کمتر خواهد شد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد افزود: برای اینکه بتوانیم در مقابل حربه های دشمن بایستیم و مقابله کنیم، چاره ای نداریم، جز قوی شدن در تمامی عرصه ها، زیرا هر زمان که در خود احساس ضعف و این احساس را ابراز کنیم، طمع دشمن به کشور بیشتر شده و ضربه ای به نظام وارد می کند.

 

حجت الاسلام ذاکر افزود: امروز هر مسئولی که در رسیدن به قوت و قدرت مورد انتظار رهبری معظم انقلاب کوتاهی کند، قطعاً خیانتی غیرقابل اغماض انجام داده است.

 

وی با اشاره به رسالت اهالی مسجد در این زمینه گفت: رسالت اهالی مسجد بویژه جوانان این است که در تهذیب نفس و فراگیری علوم نافع و مورد نیاز کشور مجاهدت کرده و در راه قوی شدن کشور از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد خاطرنشان کرد: بچه های مسجد باید روز به روز ایمان و اخلاص خود را تقویت کرده و با تأسی به شهدای والامقام، تمام توان خود را در راه مقابله با دشمن به کار بگیرند و همه امکانات خدادادی و نیروی جوانی خود را صرف جهاد کبیر کنند و با بصیرت افزایی در خود و دیگران موجبات تحقق تمدن نوین اسلامی را فراهم کنند.

 

کد خبر 999029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha