تولید روزانه ۸۰۰ عدد ماسک به همت بانوان مسجدی 

لیلی بزم آور گفت: یکی از برنامه های شاخص رواق همدلی، طرح ملی راهکار است و در همین راستا با مشارکت فعال بانوان مسجدی در کارگاه تولید ماسک کانون روزانه ۸۰۰ عدد ماسک تولید می شود.  

«لیلی بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با بیان این مطلب که رواق همدلی یکی از ۱۲ رواق طرح ملی ایران قوی است، گفت: یکی از برنامه های شاخص رواق همدلی، طرح ملی راهکار است و در همین راستا با مشارکت فعال بانوان مسجدی در کارگاه تولید ماسک کانون روزانه ۸۰۰ عدد ماسک تولید می شود.
 


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت افزود: ماسک ها از نوع پارچه ای است و پس از استریل بخشی از آنها به صورت رایگان در اختیار خانوارهای نیازمند سطح روستا قرار می گیرد.

وی بیان کرد: علاوه بر این نیز به همت بچه های مسجدی کانون و با همراهی دهیاری و بهیار روستا تاکنون چندین مرحله روستا ضدعفونی شده است و این هفته مجدد روستا ضدعفونی می شود.




بزم آور ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های شاخصی طرح ملی ایران قوی در رواق همدلی، سه شنبه های تکریم است و به همین منظور هر هفته در قالب این طرح ملی از خانواده های معظم شهدا دیدار و تجلیل می کنیم.




رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت ادامه داد: رواق نور از دیگر برنامه های شاخص طرح ملی ایران قوی است که در همین راستا هر شب مابین اقامه نماز مغرب و عشا یک صفحه از قرآن کریم برای نمازگزاران قرائت می شود.




وی با اشاره منویات رهبری در خصوص تعامل و همکاری کانون های مساجد با پایگاه های مقاومت بسیج مساجد، اظهار کرد: در لبیک به فرمان رهبری به لطف خداوند کانون و پایگاه مقاومت بسیج خواهران تعامل خوبی با هم دارند و خواهران بسیجی همواره ما را در اجرای فعالیت های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی یاری می کنند.


بزم آور به فعالیت های مشارکتی کانون و پایگاه مقاومت بسیج خواهران در هفته بسیج اشاره کرد و افزود: در هفته بسیج با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج، مسابقه حفظ دعای هفتم صحیفه سجادیه، قرائت صحیح زیارت عاشورا و دلنوشته ای به شهید حاج قاسم سلیمانی را برگزار کرده و به نفرات برگزیده این مسابقات جوایزی اهدا کردیم.



رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت بیان کرد: علاوه بر این با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و زیارت عاشورا را قرائت کردیم.



وی یادآور شد: در راستای تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم در هفته بسیج با در دست داشتن قاب عکس سردار دلها به دیدار چند خانواده شهید رفتیم.




بزم آور در خاتمه عنوان کرد: برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) و ریشه کن شدن بیماری کرونا ختم قرآن کریم و چله دعای عهد در نظر گرفته شده که هم زمان با هفته بسیج آغاز شد.

کد خبر 999049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha