شهادت فخری‌زاده خون تازه‌ای به رگ‌های انقلاب وارد کرده است

آیت‌الله حیدری گفت: دشمنان با به شهادت رساندن محسن فخری‌زاده کشور ایران و در واقع بشریت را از چنین عنصر برجسته علمی و فداکاری محروم کردند گفت: از طرفی دیگر شهادت این دانشمند بزرگ خون تازه‌ای به رگ‌های انقلاب اسلامی وارد کرده است.

«آیت الله محسن حیدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت دانشمند برجسته ایرانی و انقلابی شهید محسن فخری‌زاده اظهار کرد: امیدواریم که توطئه‌های دشمنان به خود آنها بازگردد.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهادت این دانشمند برجسته خسارت بزرگی است افزود: دشمنان با انجام این جنایت کشور ایران و در واقع بشریت را از چنین عنصر برجسته علمی و فداکاری محروم کردند، از طرفی دیگر شهادت این دانشمند بزرگ خون تازه‌ای به رگ‌های انقلاب اسلامی وارد کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه نقش‌های دشمنان روز به روز افشاتر می‌شوند عنوان کرد: همه دنیا می‌دانند که آمریکا و صهیونیست ماهیت جنایتکار دارند و قطعا انتقام سختی از آنها در پی به شهادت رساندن این دانشمند هسته‌ای صورت خواهد گرفت و این اقدام آنها بی‌پاسخ نخواهد ماند.

 

امام جمعه موقت اهواز انتقام اصلی از دشمنان را زدودن غده سرطانی رژیم صهیونیستی و حضور آمریکا در منطقه خواند و تصریح کرد: مقدمات انتقام سخت موشک پرانی های مختلف است، امیدواریم که رزمندگان اسلام با انجام عملیات‌هایی دل مردم مسلمان جهان را خوشحال کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمنان ایران اسلامی هیچ‌گاه فکر نکنند که با به شهادت رساندن چهره‌های برجسته کشور این انقلاب به بن‌بست می‌رسد، به برکت خون شهیدانی چون سلیمانی و فخری‌زاده این انقلاب همواره ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 999073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha