اهدای ۱۶۰ گوشی و تبلت هوشمند به دانش آموزان محروم خراسان جنوبی

واقعی از اهدای ۱۶۰ گوشی و تبلت هوشمند به دانش آموزان محروم خراسان جنوبی با مشارکت فرهنگیان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد علی واقعی» امروز (۱۱ آذر) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد: هم اکنون آموزش و پرورش استان برای توانمند سازی دانش آموزان به تجهیزات کمک آموزشی و ارتقاء کیفیت تولید محتوای الکترونیک در مدارس، نیازمند گوشی های هوشمند آندروید 4 به بالا، تبلت های اندروید نسل 4 به بعد و ویندوزی و لپ تاپ نسل 4 به بعد در برندهای معتبر است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اهدای 160 گوشی و تبلت هوشمند به دانش آموزان محروم خراسان جنوبی خبر داد و گفت: برای خرید این تبلت ها بیش از سه میلیارد و 781 میلیون ریال هزینه شده که تمام این مبلغ توسط معلمین شرکت کننده در پویش لبخند رضایت تأمین و هزینه شده است.

 

وی با اشاره به حضور قریب 87 درصد دانش آموزان استان در شبکه شاد، بیان کرد: بیش از 160 دانش آموز دختر و پسر محروم و آسیب دیده از کرونا در دور های مختلف تحصیلی از مزایای این گوشی و تبلت ها بهره‌مند شدند.

 

واقعی در ادامه مشارکت و حمایت رسانه ها به ویژه  رسانه ملی را در جلب مشارکت خیرین مؤثر دانست و افزود: با مشارکت همه آحاد به ویژه تبلیغات رسانه ای و پوشش خبری و استفاده از تریبون های نماز جمعه می توان در این زمینه فرهنگ سازی کرد تا خیرین نکوکار به این مسیر نیر  هدایت شوند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت سایر ارگان ها، معافیت های مالیاتی برای خیرین اهدا کننده موبایل و تبلت دانش آموزی، استفاده از ظرفیت شرکتهای معدنی، صنعتی، تولیدی و فرهنگ سازی برای تخصیص هزینه های ختم اموات در دوران کرونا  از جمله دیگر راهکارهای خرید تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان محروم  است.

 

 

 

 

کد خبر 999103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha