استان کرمان هفتمین دوره جشنواره فرهنگی هنری وقف چشمه همیشه جاری را در رشته عکاسی برگزار می کند

حجت الاسلام جلالی از محوریت استان کرمان برای برگزاری هفتمین دوره جشنواره فرهنگی هنری وقف چشمه همیشه جاری در رشته عکاسی خبر داد و جزییات آن را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام علی جلالی سه شنبه (11 آذر) در رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره فرهنگی هنری وقف چشمه همیشه جاری (رشته عکاسی) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و دکتر محسن فخری زاده، گفت: یکی از نکاتی که لازم است به آن توجه داشته باشیم، ایجاد برنامه های فاخر در حوزه ترویج فرهنگ وقف است و به همین جهت جشنواره سراسری و کشوری طی 6 سال گذشته برگزار شده و امسال هفتمین دوره برگزار خواهد شد.

 

 

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان ادامه داد: این جشنواره در 9 بخش عکس، خوشنویسی، ادبی، فضای مجازی، رسانه، چند رسانه ای شامل فیلم و کلیپ، پژوهشی، هنرهای تجسمی، بخش ویژه مسابقه سراسری کتابخوانی پیش بینی شده است.

 

 

 

وی با بیان اینکه این جشنواره سراسری و کشوری است، در ادامه اظهار کرد: 9 استان کشور در برگزاری این جشنواره مشارکت دارند که به صورت عظیم و همانند سال های گذشته با استقبال خوبی برگزار خواهد شد.

 

 

حجت الاسلام جلالی خاطر نشان کرد: استان کرمان، بخش عکس جشنواره را در سه حوزه حرفه ای، عکس های تک و عکس موبایلی برگزار می کند.

 

 

 

وی با بیان اینکه موضوع وقف، امتیاز ویژه ای دارد؛ گفت: در این راستا یکسری جوایزی هم در نظر گرفته که در بخش عکس های حرفه ای، نفر اول تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و 5 میلیون تومان وجه نقد، نفر دوم دیپلم افتخار و 4 میلیون تومان وجه نقد، نفر سوم دیپلم افتخار و 3 میلیون تومان وجه نقد و 5 نفر بعدی لوح تقدیر و مبلغ 500 هزار تومان وجه نقد دریافت خواهند کرد.

 

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان ادامه داد: در بخش عکس تک، به نفر اول تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و 4 میلیون تومان وجه نقد، نفر دوم دیپلم افتخار و 3 میلیون تومان وجه نقد، نفر سوم دیپلم افتخار و 2 میلیون تومان وجه نقد و 5 نفر بعدی مبلغ 500 هزار تومان وجه نقد اهدا می شود.

 

 

وی بیان کرد: در بخش عکس با تلفن همراه نفر اول تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و 2 میلیون و 500 هزار تومان وجه نقد، نفر دوم دیپلم افتخار و 2 میلیون تومان وجه نقد، نفر سوم دیپلم افتخار و یک میلیون و 500 هزار تومان وجه نقد و 7 نفر بعدی مبلغ 500 هزار تومان وجه نقد دریافت می کنند.

 

 

 

حجت الاسلام جلالی اظهار کرد: مهلت ارسال آثار از دی ماه تا پایان سال جاری است و سایت جشنواره به آدرس www.vaghffestival.ir و نشانی جشنواره در شبکه های اجتماعی @vaghffestival و ارتباط با دبیرخانه جشنواره و ارسال پیامک از طریق واتساپ به شماره 09024166384 است.

 

 

وی افزود: با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که در امر رسانه وجود دارد و همچنین موضوعاتی که مطرح شد و به ویژه قسمت عکاسی که مربوط به استان کرمان است، امیدواریم هم خود ظرفیت اصحاب رسانه را به عنوان یکی از محورهای فعال ببینم و هم اینکه مشوقی باشند برای اینکه شرکت کنندگان زیادی از استان بتوانند در این قسمت شرکت کنند.

 

کد خبر 999106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha