سهمیه آرد نانوایی های غیر فعال در خاش قطع می شود

فرماندار خاش با بیان اینکه برای تامین و عرضه مطلوب نان مورد نیاز شهروندان باید نظارت ها تشدید پیدا کند، گفت: سهمیه آرد نانوایی های غیر فعال در خاش قطع می شود.

«صاحب گل صالحی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت:  با توجه به شرایط اقتصادی موجود ، نان بیشترین سهم را در سفره مردم دارد.      

 

فرماندار خاش یادآور شد: در شهرستان خاش خبازیهایی داریم که با فعالیت خود، نان مورد نیاز شهروندان را تامین می کنند اما خبازیهایی هم هستند که سهمیه آرد و سوخت دریافت می‌کنند، ولی پخت ندارند از این رو نظارتها باید تشدید پیدا کند تا خبازیهای غیر فعال شناسایی شوند و علاوه بر پلمپ واحد خبازی ، سهمیه آرد آنها نیز قطع شود.

 

صالحی با اشاره به اینکه تعداد ۶٣ واحد خبازی در شهر خاش وجود دارد که باید با  تمام ظرفیت به پخت نان بپردازند تصریح کرد: نظارت بر بهداشت، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی  و کیفیت نان  همواره مورد تاکید است و با  متخلفان برخورد می شود.

 

فرماندار خاش گفت: تخصیص سهمیه آرد، رعایت ترکیب جمعیت شهری و روستایی و ایجاد توازن و تعادل در توزیع  هممد نظر توزیع کنندگان قرار گیرد  و برای تحقق این مهم نظارتها افزایش پیدا کند.    

کد خبر 999126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha