توزیع بسته های حمایتی و اقلام بهداشتی در کانون روستای نجفیه شهید عیدی آئینه وند تویسرکان

سوری گفت: در مسجد قمر بنی هاشم روستای نجفیه به همت اعضای کانون شهید عیدی آئینه وند بسته های حمایتی و اقلام بهداشتی بین خانواده های روستا توزیع شد.

«عباس سوری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: فعالیت کانون‌ فرهنگی هنری شهید عیدی آئینه وند روستای نجفیه تویسرکان برای پیشگیری و مقابله با کرونا از اسفند سال گذشته با تهیه و توزیع اقلام بهداشتی بین محرومان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید عیدی آئینه وند روستای نجفیه شهرستان تویسرکان افزود: فعالان کانون فرهنگی هنری در مرحله اول پس از اطلاع رسانی، برای جلوگیری از ابتدای شیوع ویروس کرونا، تولید ماسک و دستکش را در دستور کار قرارداد..

 

وی گفت: ضدعفونی معابر و خیابان‌ها با همکاری سایر نهاد‌های مختلف از ابتدای شیوع ویروس کرونا در دستور کار فعالان کانون فرهنگی هنری قرار گرفت..

 

سوری  ادامه داد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی، مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده، توزیع گوشت نذری از دیگر فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته توسط فعالان کانون فرهنگی هنری شهید آئینه وند بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید عیدی آئینه وند روستای نجفیه شهرستان تویسرکان افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بیشتر فعالیت هیات‌های مذهبی در فضای مجازی انجام می‌شود که در این زمینه سخنرانی‌ها و برنامه‌های عزاداری و مداحی در قالب کلیپ با هدف معرفت‌افزایی، توسط روحانیان در کانال‌های مجازی پخش می شود.

 

کد خبر 999137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha