باید مرکز طرازسنجی حوزه علمیه تهران تاسیس شود

تحرک و جهت گیری های خوبی در مدیریت حوزه علمیه استان مشاهده می شود و با به نتیجه رسیدن این اقدامات شاهد انقلابی در روند امور حوزه تهران خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در جلسه شورای معاونین مدیریت حوزه علمیه استان تهران رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران که به صورت مجازی در جلسه حاضر بودند ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت های جهادی مدیر و معاونان استان گفت: تحرک و جهت گیری های خوبی در مدیریت حوزه علمیه استان مشاهده می شود و با به نتیجه رسیدن این اقدامات شاهد انقلابی در روند امور حوزه تهران خواهیم بود.

آیت الله رشاد بر واگذاری امور در حد امکان به مدارس علمیه در قالب طرح مدرسه محوری و راه اندازی مرکز طرازسنجی حوزه علمیه تهران تاکید کرد.

بنابراین گزارش، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق در این جلسه طی گزارشی گفت: رویکرد کلی امور در مدیریت حوزه علمیه استان بر انجام کارها به صورت جهادی متکی بر برنامه ریزی دقیق و اسناد بالادستی حوزه های علمیه است .

مدیر حوزه علمیه استان تهران افزود: با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال ۹۹، سند برنامه پنج ساله دفترچه آمایش و برنامه عملیاتی سال 1400 آماده و به شورای استان ارائه خواهد شد و قرار است عمده امور مربوط به جذب سال جدید تحصیلی و صدور کد طلاب تا پایان سال به اتمام برسد.

در این جلسه معاونین حوزه علمیه استان نظرات و دغدغه های خود را با رئیس محترم شورا در میان گذاشتند.

همچنین از معاونین آموزش و منابع انسانی ،حجج اسلام عاشوری و مذهب جعفری به دلیل عملکرد خوب و فعالیت های جهادی در جهت پیشبرد مسائل حوزه استان قدردانی شد.

 

کد خبر 999138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha