لزوم حفظ فاصله اجتماعی در زمان مراجعه به داروخانه جمعیت هلال احمر فارس در شیراز

درویشی گفت: داروخانه جمعیت هلال احمر فارس در شیراز به دلیل تعدد مراجعات و برای حفظ سلامت مراجعان در بحران کرونا تدابیری برای عدم تجمع در فضای بسته داروخانه اتخاذ کرده است که نیاز به همراهی مراجعان در این زمینه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین درویشی»، امروز (سه شنبه 11 آذر) با اشاره به ارائه خدمات جمعیت هلال احمر فارس به مردم در بحران کرونا به صورت مجازی به خبرنگاران گفت: داروخانه جمعیت هلال احمر فارس در شیراز به عنوان یکی از داروخانه‌های مرجع برای توزیع داروهای خاص، انسولین و ... طبق سهمیه اختصاص داده شده از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی فارس، داروهای مورد نظر را در اختیار مراجعان قرار می‌دهد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس افزود: به دلیل لزوم حفظ فاصله اجتماعی و اجتناب از تجمع در فضای بسته این داروخانه از ورود افراد به شکل جمعی جلوگیری می‌شود و از مراجعان درخواست داریم با هدف حفظ سلامت خود و دیگران همکاری لازم را در زمان مراجعه داشته باشند.

وی اضافه کرد: از فضای باز ساختمان هلال احمر که در مجاورت این داروخانه قرار دارد برای انتظار مراجعان استفاده می شود و از مردم تقاضا داریم که با صبر و حوصله منتظر بمانند و در زمان آماده شدن دارو و خوانده شدن نام خود با رعایت حقوق سایرین وارد داروخانه شده و داروی خود را دریافت کنند.

درویشی با اشاره به اطلاع رسانی در حوزه های مختلف اقدامات جمعیت هلال احمر فارس به رسانه ها در اعمال محودیت های کرونا بیان کرد: اخبار، گزارش و عملکرد جمعیت هلال احمر استان از طریق حوزه روابط عمومی به رسانه ها ارائه می شود و اطلاع رسانی مطلوب و صحیح در شرایط حاضر نقش مهمی دارد و جلوی انتشار و سو استفاده رسانه‌های معاند را خواهد گرفت.

کد خبر 999168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha