کارگاه آموزش اوریگامی در کانون محمدرسول الله(ص) سمنان برگزار می شود

حجت الاسلام کریم زاده از برگزاری کارگاه یک روزه آموزش اوریگامی توسط کانون محمدرسول الله(ص) مسجد الزهرا(س) سمنان خبردادوگفت:این کارگاه ویژه کودکان ۶تا ۱۰ سال برگزار می شود.

حجت الاسلام «روح الله کریم زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان؛ با بیان اینکه این روز‌ها که همه برای شکست ویروس کرونا در خانه ماندن را انتخاب کرده ایم می‌توانیم با چند راهکار ساده کنار هم بودن مان را برای خانوداه مخصوصا کودکان جذاب‌تر و دلنشین‌تر کنیم گفت: کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص) با هدف ایجاد خلاقیت در کودکان وافزایش مهارت های حرکتی و ارتباطی در آنان کارگاه یک روزه آموزش اوریگامی برگزار می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص) با تأکید براینکه هنر و کاردستی زمینه ای عالی را برای کودکان به وجود می آورد تا بتوانند هیجانات مختلف را تجربه کنند که تابه حال درکی از آن ها نداشته  اند ادامه داد: زمانی که خلاقیت کودکان بالا رود، کم کم اعتماد بنفس قرار گرفتن را در جامعه پیدا می کنند و در نتیجه می توانند با انسان های اطراف ارتباط برقرار کنند و به یک فرد اجتماعی و سالم تبدیل شوند.

 

وی تصریح کرد: کودکان به طور ذاتی کنجکاو هستند، فرصت ساخت کاردستی به آن ها میدانی می دهد تا بتوانند حس کنجکاوی خود را ارضا کنند.

 

حجت الاسلام کریم زاده هدف آموزش اوریگامی را هنر آفریدن طرح‌های جالب از کاغذ با کمک تاهای هندسی عنوان کردوافزود: جهت ساخت اوریگامی به هردو دست نیاز است پس تمرین اوریگامی ورزشی مفید برای مغز محسوب می شود و با توانمند کردن هر دو نیمکره مغز به کودکان در حل مسائل پیچیده کمک می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص) تقویت دقت و مهارت کودکان با پیروی کردن از دستور العمل ها ، تقویت تمرکز و کمک به مهار استرس، کمک به آموزش درس ریاضی، تقویت مهارتهای اجتماعی، تقویت تجسم هنری و افزایش صبر و پیگیری کودک را از دیگر فواید اوریگامی برشمرد.

 

کارگاه یک روزه آموزش اوریگامی توسط کانون محمدرسول الله(ص) مسجد الزهرا(س)فردا چهارشنبه ۱۲ آذردر ساعت ۱۶ در محل کانون برگزار می شود.

 

کد خبر 999171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha