اهدای یکصد دستگاه بخاری و پنج عدد آبگرمکن به نیازمندان با اجرای طرح «شهید سلیمانی» در لامرد

توانا گفت: با اجرای طرح «شهید سلیمانی» در لامرد یکصد دستگاه بخاری و پنج عدد آبگرمکن در اختیار نیازمندان «اشکنان» و «بشاگرد» در لامرد قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عباس توانا»، امروز (سه شنبه 11 آذر) با اشاره به اجرای طرح «شهید سلیمانی» در لامرد در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: با اجرای این طرح یکصد عدد بخاری و پنج دستگاه آبگرمکن در این شهرستان توزیع می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لامرد افزود: طرح بزرگ «شهید سلیمانی» با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر در بحران کرونا آغاز شده و تا سالروز شهادت «سپهبد شهید سلیمانی» تا 13 دی ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: یکصد دستگاه بخاری و پنج عدد آبگرمکن در این طرح با مشارکت مسجد «امام حسین (ع)» کشور کویت در این طرح به همت خیری به نام «ام عادل» و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه لامرد در اختیار نیازمندان در لامرد قرار می گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لامرد تاکید کرد: نیت بانی خیر اهدای وسایل هدیه شده به  خانواده های نیازمند به ویژه زوج های جوان بی بضاعت در منطقه «اشکنان» و «بشاگرد» در لامرد بوده است که به انجام خواهد رسید.

توانا با اشاره به مشارکت یک خیر ایرانی در فصل تابستان برای اهدای آبسردکن در لامرد گفت: به همت این فرد خیر ۲۵ آبسردکن با هزینه ۷۵۰ میلیون ریال تهیه شد که در اختیار خانواده های نیازمند و کم برخوردار لامرد قرار گرفت مشکلات تامین آب شیرین آنها مرتفع شود.

کد خبر 999182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha