آموزش ۱۸۵۰ قرآن‌آموز در موسسه قرآنی راهیان نور قروه

معصومه آزاد منش از آموزش یک‌هزار و ۸۵۰ قرآن آموز در موسسه قرآنی راهیان نور شهرستان قروه خبر داد.

معصومه آزادی‌منش مدیر موسسه قرآنی راهیان نور شهرستان قروه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی این موسسه از سال ۱۳۷۳ به صورت خود گردان با فعالیت سه مربی دوره دیده شروع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این موسسه قرآنی از سال ۱۳۸۵ مجوز فعالیت خود را دریافت و برنامه‌های قرآنی را به صورت هدفمند و منسجم آغاز کرده است، افزود: در این موسسه محبوبه آزادی منش و مرضیه آزادی منش در راستای اجرای فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در این موسسه همکاری دارند.

 

مدیر موسسه قرآنی راهیان نور قروه خاطرنشان کرد: این موسسه قرآنی طی ۲۶ سال فعالیت توانسته ۸ مورد دوره تربیت مربی قرآن کریم را با اخذ مجوز از سازمان دارالقرآن کشور برگزار نماید که منجر به تربیت ۲۱۵ نفر مربی قرآن کریم در سطوح روخوانی، روانخوانی، تجوید و نیز مربی تخصصی قرآن کریم شده است.

 

آزادی‌منش اظهار داشت: برگزاری مناسبت‌های دینی و ملی، آموزش قرآن کریم به یک‌هزار و ۸۵۰ نفر قرآن‌آموز، همکاری با ادارات آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی از دیگر برنامه‌های موسسه قرآن و عترت راهیان نور قروه است.

 

وی تصریح کرد: این موسسه بعنوان تنها موسسه فعال در سطح شهرستان قروه بارها مورد عنایت امام جمعه و ادارات متولی برنامه‌های قرآنی قرار گرفته و حمایت‌های معنوی و مالی دارالقرآن کشور و سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان و اداره تبلیغات اسلامی قروه همواره یکی از عوامل موفقیت موسسه مذکور بوده است.

 

مدیر موسسه قرآنی راهیان نور ضمن اشاره به فعالیت‌های این موسسه در ایام کرونا گفت: طی یکسال گذشته آموزش قرآن کریم در فضای مجازی، برگزاری جلسات خانوادگی تلاوت قرآن کریم در منازل مربیان ویژه شب‌های جمعه، آموزش حفظ جز سی ام کلام وحی، سرکشی به خانواده مربیان و نیز برگزاری دوره تربیت مربی قرآن کریم با رعایت پرتکل‌های ستاد کرونا و همکاری اداره تبلیغات اسلامی از اهم برنامه‌های موسسه بوده است.

 

معصومه آزادی منش در پایان گفت: تهیه و توزیع قریب به ۱۵۰ بسته معیشتی با مساعدت اعضا موسسه قرآنی و یکدستگاه یخچال به خانواده بی‌بضاعت و آسیب‌دیدگان از اوضاع کرونایی از دیگر فعالیت‌های موسسه در ایام کرونایی بوده است.

 

کد خبر 999212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha