اقدامات  خصمانه دشمنان خللی در تحقق اهداف نظام ایجاد نمی کند

حجت الاسلام دری گفت: نخستین بار نیست که استکبار کوردل دست به ترور زده و اقدامات بزدلانه انجام می دهند تردیدی نیست که دشمنان با این شیوه‌های خباثت آمیز نمی‌توانند خللی در اراده مصمم ملت بزرگ ایران ایجاد کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان رودان، تجمع اعتراضی روحانیون حوزه علمیه این شهرستان با حضور امام جمعه، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان در محکومیت ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام « مهدی دری »، امام جمعه رودان در این تجمع با بیان اینکه اقدامات دشمنان خللی در تحقق اهداف نظام ایجاد نمی کند، گفت: این ترورها و اقدامات خصمانه دشمنان هیچ خللی در اراده مردم ایران در تحقق اهداف نظام و پیگیری مسایل علمی ندارد.

 

امام جمعه رودان با تاکید بر ادامه راه شهدای عزیز و حرکت مجدانه در مسیر پیشرفت علوم و فنون، افزود: مسیر مهمی که شهید فخری‌زاده و سایر شهدای عرصه علمی کشور مشخص کرده‌اند باید با قوت و درایت با همت و غیرت در راستای اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی پیگیری و محقق شود.

 

حجت‌الاسلام دری، تکیه بر توان داخلی و بهره گیری از ظرفیتها در راستای توسعه و ابادانی کشور را مورد تاکید قرار داد و یاد آور شد: بعضی ها به جای چشم امید به جوبایدن دست روی زانوی خویش بگذارند و از فرصت ها برای خدمت به ملت با تکیه بر توان داخلی بهره گیری شود.

 

وی با اشاره به استفاده دشمنان از حربه ناپاک ترور در راستای سدکردن پیشرفتهای کشور افزود: دست ناپاک دشمنان انقلاب و ایران، بار دیگر با حربه ناپاک ترور مجاهد راه اعتلای میهن و انقلاب را به شهادت رساند تا مسیر پیشرفت همه جانبه کشور و استقلال و سرافرازی میهن را سد کند، اما به یاری حضرت پروردگار پیروز نهایی، ملت ایران است.

 

امام جمعه رودان در پایان گفت: این نخستین بار نیست که استکبار کوردل دست به ترور زده واقدامات بزدلانه انجام می دهند تردیدی نیست که دشمنان با این شیوه‌های خباثت آمیز نمی‌توانند خللی در اراده مصمم ملت بزرگ ایران ایجاد کنند.

 

 

 

کد خبر 999223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha