ظرفیت های فعالان مسجدی در طرح ایران قوی با محوریت گام دوم انقلاب اسلامی دیده می شود

مقدم با اشاره به اهمیت برپایی طرح ایران قوی در قالب نمایش ویژه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: ظرفیت های فعالان مسجدی در طرح ایران قوی با محوریت گام دوم انقلاب اسلامی دیده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « ناصر مقدم» در خصوص برپایی آئین طرح ایران قوی گفت: ظرفیت های فعالان مسجدی در طرح ایران قوی با محوریت گام دوم انقلاب اسلامی دیده می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: نمایش یکی از عرصه های هنری است که به واسطه آن می توان بسیاری از مسائل فرهنگی، باورهای ایمانی، اعتقادی و ارزشی را برای آحاد مردم جامعه بیان و تبیین کرد. 

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی طرح ملی ایران قوی که در بخش های مختلف با محوریت گام دوم انقلاب اسلامی طرح ریزی شده است بیان کرد: این طرح فرصتی برای تبیین آرمان های انقلابی و ایمانی برای نسل نوجوان و جوان است.

 

وی اظهار کرد: استعدادهای و پتانسیل های ویژه ای در میان هنرمندان جوان و نوجوان استان البرز وجود دارد که در قالب طرح ایران قوی بار دیگر این توانمندی ها فرصت بیان پیدا می کند.

 

دبیر شورای هماهنگی ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: محتواسازی در قالب سبک زندگی اسلامی ایرانی، داستان های قرآنی، مناسبت های ملی مذهبی، امر به معروف و نهی از منکر و موضوع نماز در حوزه قرآن و سیره اهل بیت(ع) در طرح ایران قوی مطرح است.

 

مقدم افزود: استان البرز به عنوان استان معین در اجرای طرح ایران قوی در بخش رواق نمایش فعالیت دارد که با فراهم آوردن بستر مشارکت و نقش آفرینی یک رقابت سالم برای تولید محتوا را فراهم ساخته است.

 

 

کد خبر 999241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha