احتمال بارش باران و برف در خراسان رضوی وجود دارد

بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی و با توجه به تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی احتمال بارش باران و برف در خراسان رضوی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی و با توجه به تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، با خروج سامانه ناپایدار، پدیده جوی غالب برای امشب تا اوایل وقت فردا، تشکیل مه و کاهش دید به ویژه در نواحی سردسیر و محورهای کوهستانی خواهد بود.

 

اما از اواخر وقت چهارشنبه و طی روز پنج شنبه، کاهش دما، وزش باد و نیز بارش باران و برف به ویژه در نیمه شمالی استان پیش بینی می شود. طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین و مه ولات با بیشینه دمای ۱۷ درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند.

 

در این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد به ترتیب ۴ و ۱۰ درجه سانتیگراد بوده است. همچنین آسمان امروز سه شنبه شهرستان مشهد، قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی گاهی کاهش ابر بعدازظهر وزش باد پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد در گرم ترین زمان ۱۴درجه سانتیگراد که در سردترین زمان به ۲درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

کد خبر 999263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha