قاچاقچی ۹۷۵ هزار ماسک به جزای نقدی محکوم شد

سید نجیم حسینی گفت: فردیکه تعداد ۹۷۵ هزار ماسک را بصورت غیرقانونی حمل کرد در تعزیرات حکومتی علاوه بر ضبط ‏کالاها به پرداخت مبلغ ۷۸۴ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

سید نجیم حسینی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: مامورین ایست بازرسی شهید کریمی سروآباد از یک دستگاه خودرو نیسان تعداد 975 هزار عدد انواع ماسک بهداشتی را کشف کردند که ارزش کالاها 784 میلیون ریال برآورد شد.

 

وی افزود: با تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان سروآباد مستقر در شهرستان مریوان رئیس شعبه صالح بر رسیدگی، با عنایت به عدم دریافت مدرک و کد از سامانه رهگیری کنترل اصالت سلامت محور و یکپارچه مدیریت بازرسی و انبارها و مراکز نگهداری و غیره و  پذیرفتن تمام مسئولیت‌های ناشی از مباشرت در حمل کالا از جانب متهم و دفاعیات بلااثر وی اتهام انتسابی را احراز نمود و متهم پرونده را به استناد تبصره 4 ماده 18 علاوه بر ضبط کالاها به پرداخت مبلغ 784 میلیون و 875 هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان اضافه کرد: حکم صادره از شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سروآباد مستقر در شهرستان مریوان  اجراء و مختومه شد.

 

کد خبر 999276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha