جدول امتیازات طرح ملی «ایران قوی» اعلام شد

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، از اعلام جدول امتیازات طرح ملی «ایران قوی» خبر داد.

«هاشم شیرازیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه در دومین سال برگزاری رویداد فهما، طرح ملی «ایران قوی» در کانون های فرهنگی و هنری مساجد اجرا می شود، افزود: این طرح ویژه زیست‌‌ بوم فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران) طراحی شده است.

  

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، با بیان اینکه هدف از اجرای طرح «ایران قوی»، جریان سازی این گفتمان در بین آحاد مردم به ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد است، بیان کرد: در این راستا زمینه رقابت سالم بچه های مسجد در ظهور و بروز این رویداد مهم در بستر فضای مجازی فراهم شده است.

  

 

وی، شناسایی و توانمندسازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریان سازی گفتمان ایران قوی و ترویج روحیّه، امید و تلاش و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی را به دیگر اهداف این طرح افزود.

  

 

شیرازیان اظهارداشت: طرح ایران قوی در قالب ۱۲ رواق و سه شبستان طراحی شده و محورهای اصلی آن «قرآن و سیره اهل بیت»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده» و «مقاومت و عزت ایرانی» است.

  

 

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی افزود: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید ضمن جریان سازی گفتمان ایران قوی در محله و فضای مجازی و اطلاع رسانی و انگیزه بخشی به اعضا برای شرکت حداکثری در برنامه ها، گزارش و مستندات عملکرد کانون را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند.

 

 

 وی بیان کرد: اعضای کانون ها می توانند در قالب یکی از رواق‌ های ۱۲ گانه در طرح ملی ایران قوی شرکت کنند تا امتیازشان در سامانه بچه های مسجد ثبت شود.

 

 

 شیرازیان افزود: مجموع امتیازهایی که در بازه زمانی سال جاری تا سال ۱۴۰۰ از سوی کانون ها در قالب طرح ملی ایران قوی کسب شود، جمع شده و سپس تقسیم بر دو می شود و مطابق این معدل، کانون برتر انتخاب می شود و مجموع امتیازهای کسب شده پایتخت بعدی فهما را مشخص می‌کند.

 

کد خبر 999286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha