پیشرفت ۶۵ درصدی  پروژه های روستایی در آذربایجان‌شرقی

رهنمای توحیدی گفت: امسال پروژه های گازرسانی روستایی در دست اجرا، ۶۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سیّدرضا رهنمای توحیدی» امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس اهداف و برنامه سالانه شرکت، گازرسانی به 326 روستا در دست اجرا بوده که اتمام گازرسانی به 154 روستا برای سال جاری و مابقی برای سال آینده برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با همّت و تلاش پرسنل خدوم این شرکت در بخش اجرایی و عملیاتی، بهره گیری از توان پیمانکاران مجری و مدیریت و پایش مستمر روند پروژه ها، بخش اعظم تعهدات گازرسانی در سال جاری عملی گردیده است.

وی ادامه داد: از این تعداد روستای در دست اجرا، 86 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند گردیده و در هفته دولت افتتاح شده است که با بهره مندی این تعداد روستا هم اکنون بهره مندی خانوارهای روستایی بیش از 97 درصد می باشد.

توحیدی افزود: به رغم شرایط موجود، محدودیت های ناشی از افزایش همه گیری ویروس کرونا و همچنین تحریم های ظالمانه، اجرای پروژه های گازرسانی روستایی با  میانگین 65 درصد، پیشرفت فیزیکی، تداوم دارد.

وی ، استقرار سیستم های نوین مدیریتی و برگزاری مستمر جلسات کنترل پروژه را از مهم ترین شاخص های تأثیرگذار در پیشرفت مطلوب پروژه ها اعلام کرد و افزود: با توجه به بررسی همه جانبه چالش ها و مشکلات موجود در مسیر اجرای پروژه ها، بکارگیری راهکارهای نوین و جایگزین نمودن روش های جدید مدیریتی و اجرایی، مانع از ایجاد رکود در روند اجرای پروژه ها گردیده و تمامی شاخص های استراتژیک سازمان بصورت ادواری پایش می گردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: به زودی با اتمام گازرسانی در استان آذربایجان شرقی بعنوان یکی از استان های سبز کشور، شاهد توسعه هرچه بیشتر رفاه و آبادانی و به ثمر رسیدن تلاش های 32 ساله شرکت گاز استان در خدمت رسانی صادقانه به مردم عزیز با تأمین گاز 68 شهر و 2445 روستای واجد شرایط خواهیم بود.

کد خبر 999296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha