اجرای طرح شهید سپهبد سلیمانی در قالب ۷۳۹ تیم حمایتی، نظارتی و مراقبتی در کهگیلویه و بویراحمد

کلانتری گفت: طرح شهید سپهبد سلیمانی با هفت راهبرد و در قالب ۷۳۹ تیم حمایتی، نظارتی و مراقبتی در همه مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» عصر امروز (۱۱ آذر) در نشست هماهنگی اجرای طرح محله محور سردار سپهبد شهید سلیمانی، اظهار کرد: طرح مهم و بزرگ محله محور با نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف تشخیص سریع کرونا، قطع زنجیره شیوع آن و اجرای دستورالعمل‌ بهداشتی در استان آماده اجرا شد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، همه فرایند و زیرساخت ها برای اجرای طرح در استان آماده شده، گفت: این طرح با محوریت دانشگاه علوم پزشکی، اجرای سپاه فتح استان و همکاری فرمانداران و توسط ۲ هزار و ۸۸۰ نیروی بسیجی و جمعی از نیروهای دانشگاه علوم پزشکی استان به زودی در استان آغاز می شود.
 

کلانتری ابراز داشت: طرح شهید سلیمانی با هفت راهبرد و در قالب ۷۳۹ تیم حمایتی، نظارتی و مراقبتی در همه مناطق استان فعالیت خواهد داشت.
 

وی تصریح کرد: برای اجرای کامل و دقیق این طرح استان به ۷۰ منطقه تقسیم بندی شده است.
 

به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد، کار شناسایی گروه های با ضریب آسیب پذیری بالاتر بیماری کرونا در استان آغاز شده است.
 

کلانتری حفاظت از گروه‌های آسیب پذیر شامل سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ‌ای، اجرای طرح هدفمند محدودیت‌های هوشمند، تقویت فرایند درمان های سرپایی، کاهش حداکثری موارد بستری و کمک های مومنانه را از برنامه های طرح محله محور در استان برشمرد.
 

وی گفت: این طرح مردمی است و با محوریت و مشارکت جدی مردم باید همراه باشد و نقش صدا و سیما و رسانه های جمعی استان و همکاری سازمان های مردم نهاد، ائمه جمعه و جماعات، بزرگان و معتمدین در اجرای موفق این طرح بسیار موثراند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: برای اجرای دقیق و کامل این طرح هر ۲ روز یک بار باید گزارش کامل این طرح ارائه شود.

کد خبر 999356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha