وجود بیش از ۱۵ هزار موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ های گلستان

فاضل دادگر گفت: بیش از ۱۵ هزار موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ های گلستان داریم و شرایط آسانی برای ترخیص این موتورسیکلت ها که توسط پلیس راهور توقیف شدند در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد سعید فاضل دادگر» شامگاه امروز (سه شنبه 11 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مالکان موتورسیکلت های توقیفی توسط پلیس راهور استان از سال 90 تا 98 می توانند با شرایط بسیار آسان نسبت به ترخیص موتورسیکلت های خود اقدام کنند.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان ادامه داد: بیش از ۱۵ هزار موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ های گلستان داریم  و شرایط آسانی برای ترخیص این موتورسیکلت ها که توسط پلیس راهور توقیف شدند در نظر گرفته شده است.

 

فاضل دادگر ابراز داشت: درخواست داریم براساس آن چیزی که ابلاغ شده است مالکان این موتورسیکلت ها نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

 

وی گفت: متقاضیان باید به دفاتر خدمات پلیس مراجعه کنند و اگر مشکل خاصی رو به رو شدند می توانند به پلیس راهور استان مراجعه کنند.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان تاکید کرد: خلافی موتورسیکلت ها کمتر از 500 هزار تومان به صورت نقدی و بیش از این مبلغ به صورت اقساطی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 999374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha