۳۰۰ راننده تاکسی تسهیلات کرونایی دریافت کردند

معاونت اداری سازمان حمل و نقل شهرداری شیروان گفت: ۳۰۰ راننده تاکسی در شیروان تسهیلات کرونایی دریافت کردند.

«امیر امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: ۳۰۰ راننده تاکسیرانی در شیروان ۱۸ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی دریافت کردند.

 

 

معاونت اداری سازمان حمل و نقل شهرداری شیروان بیان کرد: ۵۰۰ راننده تاکسی از سوی این سازمان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند که برخی ها به علت نداشتن ضامن موفق به دریافت آن نشدند.

 

 

امیری عنوان کرد: به هریک از رانندگان تاکسی مبلغ ۶۰ میلیون ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه پرداخت شد.

 

 

وی با اشاره به تخلفات صورت گرفته رانندگان در شرایط کرونایی  خاطرنشان کرد: ۳۰ راننده متخلف به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، سوار کردن سه مسافر در صندلی عقب، عدم استفاده از ماسک، دستکش و ضدعفونی نکردن خودروهای خود جریمه شدند.

 

 

 

معاونت اداری سازمان حمل و نقل شهرداری شیروان با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی کرایه های رانندگان تاکسی این شهر در سال جاری تصریح کرد: قرار است دستگاه های پوز به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در اختیار همه رانندگان قرار گیرد تا پول نقد از مسافران گرفته نشود.

 

 

امیری بیان کرد: در شیروان ۳۵۲ دستگاه تاکسی درون شهری و ۵۰۰ دستگاه آژانس فعالیت می کنند که روزانه دو نوبت بازرسی و سرکشی از آژانس های شهر صورت می گیرد.

 

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی با ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 999479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha