بسیجیان بافق، ۲۴ میلیون تومان گوشت نذری توزیع کردند

به مناسبت هفته بسیج، ۸۰ بسته گوشت نذری به ارزش ۲۴ میلیون تومان از سوی بسیجیان موسسه فرهنگی و مذهبی بیت الرضا(ع) بافق بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شد.

جواد زمانی مسئول طرح حمایت از نیازمندان موسسه فرهنگی - مذهبی بیت ارضا (ع) بافق در گفت و گو با خبرنگار شبستان  با بیان اینکه مساله کمک به نیازمندان روز به روز در جامعه مهم‌تر می‌شودگفت: با حمایت خیرین و  تداوم کمک به نیازمندان در مسیر توانمندسازی آن‌ها سعی داریم این قشر از جامعه دوباره به زندگی عادی برگردد.

زمانی این اقدام را جلوه‌ای از آرمان مهدوی خواند و افزود: این مرحله از نذر قربانی و توزیع گوشت به نیازمندان به نیت دفع بلا و سلامتی  جامعه از ویروس منحوس کرونا صورت گرفت و اقلام مورد نیاز غذایی بین مستمندان آسیب دیده از بیماری کووید ۱۹ توزیع شد.

به گفته وی در این مرحله ( چهارمین) مرحله بسته‌های معیشتی و گوشت نذری به همت خیرین و بسیجیان پایگاه امام رضا در محل این موسسه انجام شد.

این بسیجی با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان و ترویج روحیه تعاون هدف اصلی بسیجیان است تصریح کرد: روزهای کرونایی به فرمان مقام معظم رهبری این موسسه با مساعدت خیران در در زمینه کمک های مومنانه اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.

۷۵۰ بسته‌های کمک معیشتی در مرحله سوم رزمایش مواسات نیز با همکاری خیران، نهادها، پایگاه‌های بسیج، موسسه‌های خیریه و مراکز نیکوکاری به ارزش ۶۵ میلیون تومان جمع آوری  و توزیع شده است.

کد خبر 999491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha