پویش «سه شنبه های مهدوی» در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از پیوستن کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به پویش «سه شنبه های مهدوی» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پویش «سه شنبه های مهدوی» حرکتی خودجوش و اجتماعی است که برای یادآوری عزیزترینی که در این دل مشغولی های زندگی غریب شده است، طرح ریزی شده تا شاید با عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) باعث چشاندن نمکی از طعم زندگی مهدوی به جامعه شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: سه شنبه‌ های مهدوی نتیجه کار جمعی از منتظران است که هر هفته در روز‌های سه شنبه به نیت نذر سلامتی امام زمان (عج) و برای زنده نگه داشتن یاد آن حضرت در بین قشر‌های مختلف جامعه نذری تقسیم می شود.

وی بیان کرد: این حرکت عظیم فرهنگی با شعار «هر کسی به هر میزان که می‌تواند برای سلامتی امام زمان (عج) خدمت کند» علاوه بر دانشگاه‌ها در بسیاری دیگر از مناطق و سطح شهر در قالب خدمت رسانی با نیت مهدوی در حال اجرا است که ساده‌ترین و ابتدایی‌ ترین این خدمات می تواند پذیرایی از مردم باشد.

گواهیان خاطرنشان کرد: همانطور که امام خامنه ای بیان فرمودند: باید جلوه هایی از جامعه مهدوی، جامعه قسط و عدل، جامعه عزّت، علم و جامعه مواسات و برادری است؛ اینها را بایستی ما در زندگی خودمان تحقّق ببخشیم.

وی اظهار کرد: بدین منظور برنامه «سه‌شنبه‌های مهدوی» با هدف شناساندن هر چه بیشتر امام زمان (عج) به جوانان و با تأکید بر ولایت‌پذیری در زمان غیبت این امام عزیز در جامعه برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به برنامه های این کانون در راستای پویش «سه شنبه های مهدوی»، تصریح کرد: اعضای این کانون نیز قرار است با پیوستن به این پویش، به نشر مطالبی در خصوص حضرت صاحب الزمان (عج) در فضای مجازی پرداخته تا در این زمینه گامی هر چند کوچک بردارند.

گواهیان با اشاره به اینکه امیدواریم این حرکت مورد توجه حضرت حجت قرار بگیرد، عنوان کرد: ارادت بچه های مسجد به حضرت مهدی (عج) به گونه ای است که هر سال در سالروز تولد این امام همام به اجرای برنامه های شاد و مفرح با حضور چند هزار نفری مردم می پردازد.

کد خبر 999522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha