شهرداران مناطق باید به شهروندان پاسخگو باشند

حاجتی با بیان اینکه همچنان شاهد آبگرفتگی معابر در اهواز هستیم گفت: شهردار اهواز و همه شهرداران مناطق به همراه معاونان خود در چنین شرایطی باید به مردم پاسخگو باشند.

«فتح‌الله حاجتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به وضعیت پیش آمده در کلانشهر اهواز لازم است که شهردار اهواز و همه شهرداران مناطق به همراه معاونان خود در چنین شرایطی به مردم کلانشهر اهواز پاسخگو باشند.

 

رئیس کمیسیون خدمات شهری کلانشهر اهواز با بیان اینکه شورای اسلامی اهواز وظیفه نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها را برعهده دارد افزود: با توجه به وضعیت پیش آمده در چند روز اخیر آبگرفتگی معابر نسبت به سال گذشته کمتر شده بود اما نیازمند تلاش بیشتری است.

 

وی با اشاره به اینکه بنده آماده پاسخگویی به مردم اهواز در هر ساعت از شبانه‌روز هستم اضافه کرد: شهرداران مناطق و معاونان‌شان باید تلاش بیشتری برای کاهش مشکلات مردم خوزستان انجام دهند، ما در بازدید از مناطق اهواز همانند بهارستان، معین‌زاده، کمپلو و ... همچنان شاهد آبگرفتگی هستیم.

 

حاجتی با بیان اینکه کلانشهر اهواز مشکل زیرساختی دارد تصریح کرد: انتقادی که به اعضای شورای ادوار مختلف اهواز می‌رود این است که چرا زودتر به فکر مشکلات دفع آب‌های سطحی نیفتادند، خوشبختانه در شورای پنجم اقدامات اساسی مطلوبی در این خصوص صورت گرفته اما جوابگوی وضعیت اهواز نیست.

 

کد خبر 999599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha