توزیع ۱۵۰ سبد غذایی توسط جمعیت هلال احمر خوسف

ولی زاده گفت: ۱۵۰ سبد غذایی در قالب طرح شهید سردار سلیمانی ببن خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا در شهرستان خوسف توزیع می شود.

«محمد ولی زاده» امروز (9 آذر) در حاشیه توزیع بسته های غذایی کمک مومنانه تحت عنوان دست یار به خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: با همت جمعیت هلال احمر و پیگیرهای فرماندار شهرستان خوسف تعداد 150 سبد غذایی به ارزش ریالی هر بسته سه میلیون و 500 هزار ریال آماده و بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا در شهرستان خوسف توزیع می شود.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوسف با بیان اینکه این بسته ها از محل جمع آوری کمک های خیّرین و مردم شهرستان در راستای کمک به آسیب دیدگان از محل بیماری کرونا تهیه شده است، افزود: سومین کمک های مومنانه مردمی در قالب طرح شهید سردار سلیمانی به مردم آسیب دیده شهرستان اهدا خواهد شد.

 

ولی زاده وحدت، همدلی و همکاری مردم در عرصه های ملی و در طول تاریخ را بی نظیر عنوان و تصریح کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، اقدامات پیشگرانه و مقابله ای با فعالیت گروه های جهادی و مردمی برای مقابله با ویروس کرونا انجام شد که حماسه آفرین بود.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوسف عنوان کرد: گروه های جهادی بدون هیچ منتی با تولید ماسک و ضدعفونی معابر عمومی و سایر خدمات به بیماران مبتلا به کرونا از کادر درمان پشتیبانی کردند تا زنجیره کرونا قطع شود.

 

ولی زاده گفت: در رزمایش دوم کمک های مومنانه، تعدادی از پزشکان و نیروهای عضو جمعیت هلال احمر از استان اصفهان تحت عنوان کاروان نذر آب در معدن قلعه زری و سرچاه عماری خدماتی را به نیازمندان ارائه کردند.

 

وی ادامه داد: در این مرحله 60 میلیون تومان برای تهیه عینک طبی و فریم عینک و 240 میلیون تومان کفش طبی به نیازمندان خوسف کمک شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوسف تصریح کرد: همچنین دو بیمار با علائم خاص از مناطق محروم شهرستان خوسف برای درمان به استان اصفهان اعزام شدند تا از خدمات رایگان بهره مند شوند.

 

 

کد خبر 999641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha