۲۸۸ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های کاشان و آران و بیدگل بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در حال حاضر ۲۸۸ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه بستری هستند که ۲۵۰ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۳۸ نفر در بیمارستان سیدالشهدا(ع) آران و بیدگل بستری هستند.

دکتر «سید علیرضا مروجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷  بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های شهرستان های کاشان و آران و بیدگل بستری شده اند و متاسفانه ۳ بیمار فوت شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: در حال حاضر ۲۸۸ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه بستری هستند که ۲۵۰ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان  و  ۳۸ نفر در بیمارستان سیدالشهدا(ع) آران و بیدگل بستری هستند.

 

مروجی در ادامه اظهار داشت: از مجموع بیماران بستری در این دو شهرستان، در حال حاضر ۹۶ بیمار در بخش ویژه تحت مراقبت و درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیان داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۶ هزار و ۱۸۷ بیمار به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده اند.

 

سید علیرضا مروجی افزود: در این مدت، ۷ هزار و ۳۴۹ بیمار پس از طی کردن مراحل درمان و بهبودی از بیمارستان های این دو شهرستان ترخیص شده اند./

کد خبر 999747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha