۱۲۳ خودروی ناقض محدودیت تردد در آستارا جریمه شدند

صابر گفت: ۱۲۳ خودروی در آستارا به علت رعایت نکردن محدودیت های کرونایی جریمه شدند.

«عباس صابر» امروز(چهارشنبه، ۱۲ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به اجرای محدودیت های ترافیکی در این شهرستان اشاره و اظهارکرد: از ابتدای آذر تا ظهر امروز، ۱۲۳ خودرو در آستارا به علت رعایت نکردن محدودیت کرونایی جریمه شدند.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه در این مدت ۶۷۸ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی از مبادی ورودی این شهرستان بازگردانده شدند و محدودیت تردد برای قطع زنجیره شیوع کرونا با جدیت اجرا می‌ شود، افزود: در این مدت همچنین هشت خودرو به علت رعایت نکردن محدودیت های کرونایی توقیف شدند.

 

وی ورود خودرو غیر بومی به بندر آستارا با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان را ممنوع اعلام کرد و گفت: به علت قرمز بودن وضعیت آستارا از لحاظ کرونا خودروهای پلاک بومی نیز از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد حق تردد در شهر را ندارند.

 

صابر تصریح کرد: اجرای طرح محدودیت هوشمند ترافیکی از اول آذرماه آغاز شده است و تیم های پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در سه نقطه ورودی مستقر هستند.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا با بیان اینکه از زمان اجرای طرح هوشمند محدودیت های کرونایی از ۴۰۹ واحد صنفی بازرسی به عمل آمده است، افزود: در این مدت ۹ واحد صنفی نیز به علت رعایت نکردن پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی پلمپ شدند.

 

صابر خاطرنشان کرد: با عمل به توصیه های وزارت بهداشت، خود مراقبتی، استفاده از ماسک و ماندن در خانه، می توان مانع گسترش ویروس شد.

کد خبر 999761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha