طرح استقرار نظام مکان یابی و تخصیص مدارس با همکاری تمامی دستگاه ها محقق می شود

فردی با اشاره به اینکه سرانه آموزشی در استان البرز تنها سه درصد است گفت: طرح استقرار نظام مکان یابی و تخصیص مدارس با همکاری تمامی دستگاه ها محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نورمحمد فردی» طی نشستی با محوریت مکان یابی مراکز آموزشی گفت: استان البرز با توجه به رشد مهاجرت سالانه با محرومیت شدید سرانه آموزشی روبه رو است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: همراهی و حمایت 20 دستگاه اجرایی در سطح استان به منظور مشارکت در طرح استقرار نظام مکان یابی و تخصیص مدارس اهمیت اساسی دارد.

 

به گفته فردی سرانه آموزشی کشور 5 درصد است و این آمار در استان البرز تنها سه درصد است که همین امر اهمیت و ضرورت توجه به نظام مکان یابی را نشان می دهد.

 

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت در جهت پیشرفت فضای آموزشی در استان البرز بیان کرد: رشد فضای آموزشی استاندارد در قالب طرح مکان یابی فضاهای آموزشی یکی از ضرورت هایی است که با جدیت باید در جهت آن تلاش کرد.

 

فردی اظهار کرد: احصاء مکان یابی آموزشی با استانداردهایی مانند دوری از آلاینده ها، ترافیک، حریم عوارض طبیعی و ... باید در قالب یک سامانه محقق شود.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز خاطرنشان کرد: پیشرفت و رشد هر کشوری وابسته به فرهنگ است و فرهنگ ریشه در امر آموزش و پرورش دارد به همین منظور همراهی و همکاری تمامی دستگاه های در تحقق این امر را می طلبد.

 

 

کد خبر 999771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha