تصمیم شهردار کرج نمی تواند در تقابل با شورا و مردم باشد

خستو با اشاره به اهمیت تصمیم گیری در خصوص ادامه روند اجرای طرح میدان جمهوری گفت: تصمیم گیری شهردار کرج در خصوص اجرای طرح میدان جمهوری نمی تواند در تقابل با شورا و مردم باشد.

« رحیم خستو» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص تصمیم شهردار کرج در خصوص ادامه روند طرح زیرگذر میدان جمهوری کرج گفت: تصمیم گیری شهردار کرج در خصوص اجرای طرح میدان جمهوری نمی تواند در تقابل با شورا و مردم باشد.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج افزود: رئیس شورای اسلامی شهر کرج طی نشست علنی شورای شهر یکشنبه ۲ آذر موضع خود را به صراحت در خصوص طرح زیرگذر جمهوری با استناد به مدارک موجود اعلام کرد و آن مخالفت با اجرای این طرح بود.

 

وی با اشاره به اهمیت برخورداری طرح ها و پروژه های شهری از پیوست فرهنگی بیان کرد: متأسفانه طرح زیرگذر میدان جمهوری از پیوست فرهنگی لازم برخوردار نیست و قطع ۳۶۰ درخت کهنسال به منظور اجرای این پروژه خارج از قواعد حفظ محیط زیست شهری است.

 

خستو اظهار کرد: اگر اعضاء شورای اسلامی کرج موضع گیری خود را معین می کنند و به صراحت آن را در صحن علنی بیان می کنند شاید ضرورتی بر اصرار بر این پروژه نباشد. 

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: مخالفت شورای اسلامی شهر کرج به واقع صدای نهادهای مدنی، انتظامی، فعالان زیست محیطی و مطالبات اجتماعی مردم است. 

 

 

کد خبر 999773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha