۱۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی در میان نیازمندان آبادان توزیع شد

یازع از تهیه و توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان میان نیازمندان و اقشار آسیب پذیر شهرستان آبادان در پنجمین مرحله از کمک های مومنانه خبر داد.

«مکی یازعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از اجرای پنجمین مرحله طرح رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه ستاد بازسازی عتبات عالیات آبادان در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: روز گذشته با همکاری و پشتیبانی خیرین و نیکوکاران شهرستان آبادان 150 بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش هر بسته غذایی 450 هزار تومان برای خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده ناشی از بیماری کرونا در این منطقه تهیه و میان توزیع شد.

 

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آبادان افزود: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در قالب کمک‌های مومنانه به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه با همکاری ستاد عتبات عالیات و خیرین شهرستان آبادان همچنان ادامه خواهد داشت.

 

وی به اقلام توزیعی در این بسته‌های معیشتی و بهداشتی اشاره کرد و ادامه داد: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، شکر، رب گوجه فرنگی، مرغ، گوشت گرم، ماکارانی، کنسرو ماهی، آبلیمو، سویا، حبوبات و بسته مواد بهداشتی شامل ماسک، الکل، ژل بهداشتی و مواد شوینده بود که بین اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر شهرستان آبادان توزیع شد.

 

یازع از اعزام یک موکب بزرگ آبادان برای کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده بندر امام خمینی (ره) خبر داد و تصریح کرد: در راستای کمک به هموطنان عزیزمان در شهرستان بندر امام خمینی (ره) که بر اثر بارندگی اخیر دچار سیل زدگی شده‌اند، با هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان‌های ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) امروز یکی از مواکب بزرگ آبادان برای پخت و توزیع غذای گرم در میان سیل‌زدگان و همچنین کمک در تخلیه آب روان منازل مردم این منطقه اعزام شد.

 

وی، ابراز کرد: همچنین برخی دیگر از مواکب آبادان و سایر استان‌ها برای اعزام به این بندر امام خمینی (ره) اعلام آمادگی کردند.

 

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آبادان از جمع‌آوری پوشاک و لوازم گرم‌کننده برای ارسال به بندر امام خمینی (ره) خبر داد و اضافه کرد: در این راستا یک دستگاه کامیون از کمک‌های مردم آبادان برای کمک به آسیب‌دیدگان از بارندگی اخیر در حال ارسال است، همچنین هشت دستگاه پمپ برای تخلیه آب منازل مردم آسیب‌دیده از سوی موکب داران آبادان تهیه و ارسال شده است.

 

وی به نیروهای اعزامی به بندر امام خمینی (ره) نیز اشاره کرد و یاد آور شد: این نیروها در مرحله اول عملیات تخلیه آب روان منازل را در دستور کار قرار داده‌اند و در صورت نیاز آماده پخت غذای گرم در منطقه هستند.

 

کد خبر 999781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha