کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصد مراجعین مبتلا به کرونا در کشور

جان بابایی، از کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصد مراجعین و بیماران مبتلا به کرونا در کشور خبر داد و گفت: همکاری مردم در این زمینه نقش آفرین بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «قاسم جان ‌بابایی»، امروز(12آذرماه) در جریان سفر به بروجرد و دیدار با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: اعمال محدودیت ها و همکاری مردم در کاهش آمار مبتلایان به کرونا مؤثر بود.

 

معاون درمان وزیر بهداشت از کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصد مراجعین و بیماران مبتلا به کرونا در کشور خبر داد و افزود: حمایت‌های رهبر انقلاب از وزارت بهداشت سبب شد تا بتوانیم در کنترل و درمان بیماری کرونا در همه زمینه‌ها نسبت به بسیاری از کشورها پیشرو باشیم.

 

وی تصریح کرد: شهرستان بروجرد به عنوان یک شهر مذهبی و فرهنگی ب توجه به برخورداری از پتانسیل‌ بالایی که دارد می‌تواند در همه زمینه‌ها رشد نماید.

 

جان بابایی بیان کرد: تغییر وضعیت استان ها و کاهش آمار مبتلایان به کرونا و مرگ و میرها به معنای پایان محدودیت ها نیست، مردم برای کنترل این بیماری باید همکاری لزم را داشته باشند.

 

وی عنوان داشت: همکاری مردم، عمل به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، ماندن در خانه و عدم حضور در تجمعات لازمه کنترل بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال است.

کد خبر 999804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha