راه دانشمندان هسته ای با شهادت پایان نمی یابد

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: شهادت دانشمندان هسته ای باعث می شود که شاگردان این دانشمندان با اقتدار و تلاش بیشتری مسیر بالندگی این شهدا را ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» صبح امروز (پنجشنبه 13 آذر) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شهادت دانشمند هسته ای ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی درصدد این است که یک جامعه بالنده داشته باشیم و در مسیر این بالندگی اگر نخبگان و بزرگان خود را از دست دهد این افراد نمی میرند بلکه جاودانه باقی خواهند ماند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان بابیان اینکه مسیر انقلاب اسلامی کاملا روشن است، ادامه داد: شهادت پایان راه نیست بلکه افق روشنی را برای ما ترسیم می کند، شهادت دانشمندان هسته ای باعث می شود که شاگردان این دانشمندان با اقتدار و تلاش بیشتری  مسیر بالندگی این شهدا را ادامه دهند.

 

حجت الاسلام ولی نژ اد افزود:  برای پیروزی انقلاب اسلامی ما کمتر شهید دادیم اما پس از پیروزی انقلاب شهدای زیادی تقدیم کردیم و این در حالی بود که همه انتظار داشتند که پس از بیرون راندن شاه شهدای کمتری در انقلاب داشته باشیم و علت آن اقدامات آمریکا علیه انقلاب اسلامی بود.

 

وی بابیان اینکه آمریکا در انقلاب منافع خود را از دست داد و برای حفظ منافع خود همه راه های موجود را طی کرد، بیان کرد: چه دلیلی داشت پس از پیروزی انقلاب سفارت آمریکا به لانه جاسوسی تبدیل شود و پس از تسخیر آن متوجه شدیم چه طرح های بزرگی برای سرنگونی انقلاب در این لانه جاسوسی طراحی شده بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان  تاکید کرد: آمریکا از منافقین حمایت کرد و اسناد این حمایت ها وجود دارد و این  مهم باعث شد که 17 هزار شهید ترور در کشور داشته باشیم.

 

حجت الاسلام ولی نژاد یادآور شد: آمریکا اطلاعات زیادی در اختیار صدام در هنگام حمله به ایران قرار داد و صدام را تشویق به این جنگ کرد، سقوط هواپیمای مسافر بری و استفاده از بمب های شیمایی و غیره همه به خاطر آن بود که آمریکا منافع خود را در ایران حفظ کند.

 

وی خاطرنشان کرد: امام(رحمه الله علیه) فهم و درک درستی از آمریکا داشت و دستان منافع آمریکا را از ایران برید و لذا امروز جنگ آمریکا با ما برای حفظ منافع و دشمنی ما با آمریکا برای عزت و سربلندی انقلاب است.

کد خبر 999822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha