اعلام آمادگی ۹۰۰ گروه جهادی در طرح سلامت محله محور شهید سلیمانی

مرادی گفت: در راستای طرح سلامت محله محور قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در چهارمحال و بختیاری ۹۰۰ گروه جهادی اعلام آمادگی کرده اند که پس از مشاوره و ارزیابی شروع به فعالیت می کنند.

«مهران مرادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی با ساماندهی گروه های بسیجی در راستای کمک به تیم پزشکی چهارمحال و بختیاری شکل گرفته است.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی ‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری افزود: در راستای طرح سلامت محله محور قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی 900 گروه جهادی اعلام آمادگی کرده اند که پس از مشاوره و ارزیابی شروع به فعالیت می کنند.

 

وی از ساماندهی بیش از یک هزار گروه عملیاتی بسیجی برای طرح سلامت محله محور خبر داد و اظهار کرد: طرح سلامت محله محور از شهرستان های شهرکرد، بروجن و فارسان آغاز شده و به زودی سایر شهرستان ها را نیز پوشش می دهد.

 

مرادی با بیان اینکه گروه های بسیجی این طرح همگی ساماندهی شده و آماده ورود به میدان هستند، تصریح کرد: برخی امکانات مانند تحویل اماکن دولتی و مهمانسراها و تجهیزات پزشکی نیازمند همکاری بیشتر فرمانداران شهرستان ها با این قرارگاه است.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی ‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری فرهنگ سازی و اقناع افکار عمومی جامعه را در پیشبرد این طرح مهم برشمرد و گفت: برای حمایت از اقشار آسیب دیده نیز حدود هفت هزار بسته معیشتی در این طرح میان آسیب دیدگان از کرونا توزیع می شود.

 

وی با اشاره به اینکه گروه هایی نیز برای ارزیابی طرح و مشکلات آن سازماندهی شده اند، خاطرنشان کرد: این گروه ها مشکلات موجود را با مشارکت هلال احمر و مراکز بهداشت شهرها بررسی و رفع می کنند.

 

کد خبر 999825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha