۵۵ خودرو در مبادی ورودی نهبندان اعمال قانون شدند

بیکی گفت: از ابتدای آذرماه و همزمان با اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت تردد، تاکنون ۵۵ خودرو با پلاک غیر بومی اعمال قانون شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند؛ «مجید بیکی» شامگاه (۱۲ آذر) در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان نهبندان، اقدام تروریستی دشمن برای شهادت «محسن فخری زاده» را محکوم و اظهار کرد: جایگاه علمی این شهید موجب توانمندی و ارتقای علمی کشور شد که مورد هدف دشمن قرار گرفت.

 

فرماندار نهبندان با اشاره به اجرای طرح جامع محدودیت های کرونایی از ابتدای آذرماه جاری، گفت: در اجرای این طرح مردم و اصناف همراهی بی نظیری داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

بیکی بیان کرد: هدف از اجرای طرح جامع و هوشمند محدودیت های کرونایی، سلامت مردم بود، لذا مردم همراهی خوبی برای این طرح داشتند.

 

وی تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح جامع محدودیت های کرونا تاکنون از یک هزار و ۸۷۰ واحد صنفی بازرسی انجام شد که ۵۴ واحد متخلف شناسایی و پنج صنف نیز پلمب شدند.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه از ابتدای آذرماه جاری تعداد ۲۳۵ تست کرونا از مراجعین به شهرستان نهبندان گرفته شده است، گفت: از این تعداد آزمایش ۱۳۲ نفر مثبت بود.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای آذرماه و همزمان با اجرای طرح هوشمند محدودیت های کرونا ۲۸۷ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی از مبادی شهرستان برگشت داده شده اند، گفت: همچنین برای ۵۵  خودرو در ورودی ها اعمال قانون انجام و جریمه شدند.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه از آغاز هفته آینده رنگ بندی های شهرستان ها تغییر خواهد کرد، افزود: هم اکنون ۱۰ شهرستان استان از وضعیت قرمز کرونا به وضعیت نارنجی تنزل داشتند که نشان می دهد رعایت پروتکل ها آمار مبتلایان را کمتر کرده است.

 

وی تصریح کرد: با تغییر وضعیت شهرستان؛ گروه شغلی ۲، از هفته آینده در شهرستان نهبندان مجاز به فعالیت خواهند بود، همچنین ادارات با ۵۰ درصد کارکنان باید سر کار حضور داشته باشند.

 

فرماندار نهبندان تصریح کرد: گروه های شغلی سه و چهار همانند مهدهای کودک، مساجد، مصلی ها، دانشگاه ها، موزه، باغ موزه، آرایشگاه های زنانه و آزمون های حضوری، چایخانه ها و شهربازی ها هنوز اجازه فعالیت نخواهند داشت.

 

گفتنی است در ابتدای این جلسه هر کدام از اعضای جلسه گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در حوزه مقابله با بیماری کرونا ارائه نمودند.

 

 

کد خبر 999827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha