آمادگی اعضای کانون حضرت فاطمه الزهرا (س) برای شرکت در مسابقات مدهامتان

موسوی وردنجانی از اعلام آمادگی جوانان و نوجوانان عضو کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا (س) در مسابقات قرآنی مدهامتان استان خبر داد و گفت: این کانون با همه اعضای خود در این مسابقات شرکت می کند.

«حامد موسوی وردنجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد از اعلام آمادگی جوانان و نوجوانان عضو کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا (س) در مسابقات قرآنی مدهامتان استان خبر داد و اظهار داشت: این کانون با همه اعضای خود در این مسابقات شرکت می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا (س) مسجد جامع شهر وردنجان ادامه داد: فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا (س) برای شرکت در چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان که امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود ثبت نام کردند.

 

وی ابراز کرد: اعضای این کانون با شرکت در دوره های آموزشی که با حضور یکی از اساتید مجرب برگزار می شود آمادگی لازم برای حضور در مسابقات قرآنی مدهامتان را به دست آورده اند.

 

موسوی وردنجانی گفت: اعضای این کانون هر ساله با استقبال گسترده ای در این دوره از مسابقات شرکت می کنند و مقام های برتر را نیز کسب می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا (س) مسجد جامع شهر وردنجان ادامه داد: قرآن آموزان این کانون امسال در رشته‌های تلاوت نور (ترتیل)، قرائت نماز و اذان و مکبری چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان که به صورت مجازی برگزار می شود شرکت می کنند.

 

گفتنی است: علاقه‌مندان تا ۳۰ آذر ماه جاری می‌توانند نسبت به شرکت در این مسابقه اقدام کنند.

 

خاطرنشان می شود: این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد bachehayemasjed.ir ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می‌شود.

 

کد خبر 999829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha