پلمب با ۴ واحد صنفی نقض کننده شیوه نامه های بهداشتی در جهرم

موحد گفت: چهار واحد صنفی ناقض پروتکل ها و محدودیت های کرونایی در شهرستان جهرم از سوی بازرسان دانشگاه علوم پزشکی پلمب شدند.

«محمد جواد موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همگام با اجرای محدودیت های هوشمند کرونایی، برخورد قاطعانه با ناقضین پروتکل ها و محدودیت های کرونایی در دستور کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم قرار گرفته است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه روزانه گشت های ویژه از سوی این دانشگاه با همکاری دیگر بخش های مرتبط در سطح شهرستان جهرم به اجرا در می آید، افزود: در این راستا و در شبانه روز گذشته چهار واحد صنفی توسط بازرسان معاونت بهداشتی پلمب شدند.

 

وی با اشاره به اینکه با ۲ فروشگاه زنجیره ای، یک واحد نانوایی و یک خواربارفروشی در این طرح برخورد شده است، بیان کرد: عدم فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکردن هشدارها علت پلمب این واحدهای صنفی بوده است.

 

موحد با اشاره به اینکه گشت ویژه مقابله با نقض پروتکل های بهداشتی از سوی کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی در جهرم همچنان ادامه دارد از متصدیان این واحدها خواست تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به سلامت جان مردم توجه داشته باشند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین در پایان از همشهریان تقاضا کرد با توجه به وضعیت هشدار شهرستان با صبوری بیشتر و رعایت محدودیتهای اعلام شده و پروتکل های بهداشتی مدافعین سلامت در حوزه بهداشت را یاری فرمایند.

کد خبر 999844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha