شناسایی ۱۹ پرونده تخلف در ۲۴ ساعت گذشته در یزد

علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از ۴۲۳ فقره بازرسی و ۱۹ پرونده تخلف توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

«محمدرضا علمدار یزدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، گفت: در راستای نظارت بر قیمت، توزیع کالا و خدمات مورد نیاز مردم، بازرسان این سازمان در سطح استان حضوری فعال دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بازرسی و نظارت در مرکز استان با حضور فعال و هماهنگی بازرسان انجام شد که در مجموع 423 فقره بازرسی و 19 مورد پرونده تخلف به ارزش 27 میلیون و 570 هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال گردید. همچنین بیش از 285 مورد گزارش مردمی دریافت و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی گفت: نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا و اجرای مقررات بر فعالیت صاحبان کسب‌وکارها در مرکز استان در همکاری با اتاق اصناف نیز در دستور کار این هفته سازمان قرار گرفته است و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها، اجرای گشت مشترک بازرسی نیز با رعایت مقررات بهداشتی در این هفته اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: همشهریان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، عدم درج قيمت، عدم صدور فاكتور، امتناع از عرضه كالا، فروش اجباري و ساير تخلفات اقتصادي با استفاده از سامانه الکترونیکی بازرسی و نظارت اين سازمان به آدرس www.124.ir و يا از طريق تلفن 124 در تمام اوقات شبانه روز، مراتب شكايت خود را اعلام تا مورد رسيدگي قرار گيرد.

کد خبر 999930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha