پلمپ چهار باشگاه ورزشی متخلف در استان بوشهر

صالح‌ احمدی گفت: چهار باشگاه ورزشی در استان بوشهر به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ایام محدودیت های کرونایی پلمپ شدند.

«کمال صالح‌ احمدی» روز پنجشنبه (13 آذر) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر با تاکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط باشگاههای ورزشی در سطح استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده، همه باشگاه موظف به رعایت مسائل و پروتکل‌های بهداشتی هستند.

 

سرپرست هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر به شناسایی تعدادی از باشگاه هی متخلف در ایام محدودیت های کرونایی در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: ۱۱ باشگاه ورزشی که نسبت به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا بی‌توجهی کرده بودند و پروتکل‌ها را رعایت نکردند، در استان بوشهر شناسایی و به مراجع مربوطه معرفی شدند.

 

وی افزود: با توجه به فعالیت های مستمر گشت های نظارتی و بازرسی های انجام شده در سطح استان بوشهر تعداد چهار باشگاه ورزشی متخلف  به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها پلمب شدند.

 

صالح‌ احمدی با تاکید بر لزوم تلاش همگانی برای کنترل شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا زندگی اقشار مختف جامعه را تحت تاثیرگذاشته است و ریشه کن شدن این بیماری نیازمند رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همچنین پیروری از تصمیمات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا می باشد.

 

سرپرست هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر از افزایش واحدهای گشتی و نظارت هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر خبر داد و افزود: امیدواریم با همکاری باشگاه‌های ورزشی شاهد کاهش شیوع این بیماری باشیم.

 

کد خبر 999911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha